*2 Mooie compositie, en prachtig ogen, gelukkige dat je een flits gebruiken heeft om de donkere partijen iets op te lichten!
*3 Mooie expressie, jammer voor de witte plek juist naast het gezicht, neemt veel aandacht.
Mvg,
Willi@m

Ik ben een beginner wat zou volgens jouw de foto beter maken.FreeWilly schreef:Mooie symmetrie, scherp maar te grijs van tinten!
Willi@m
R.Zaaijer schreef:Ik ben een beginner wat zou volgens jouw de foto beter maken.FreeWilly schreef:Mooie symmetrie, scherp maar te grijs van tinten!
Willi@m
FreeWilly schreef:R.Zaaijer schreef:Ik ben een beginner wat zou volgens jouw de foto beter maken.FreeWilly schreef:Mooie symmetrie, scherp maar te grijs van tinten!
Willi@m
FreeWilly schreef:[Welkom in de wereld van Z&W
Een voorbeeld zoals ik het zie, maar het blijf maar gewoon een advies.
Bij gewerkt gedeelde met Photoshop en met de hulp van Nik-Software SilverPro 2, een rekening houden dat het bijgewerkt is in een jpg formaat.
Mvg,
Willi@m.:
Steven schreef:@R.Zaaier
Prachtige foto waar niets op aan te merken is. Hij zou idd iets minder grijs mogen zodat hij meer "popt" dit doe je in de nabewerking, bij het maken van de foto heb je niets fout gedaan.
@FreeWilly
Inderdaad iets beter maar in de luchtpartijen iets te veel naar mijn smaak en nog even alle details terug halen van bv de catrollen op de brug.
Wie is de derde man!geerttt schreef:Geschoten met ADOX PET 100 ISO