Kan niets aan favorieten toevoegen!
- L.Cavalier
- Forumlid
Kan niets aan favorieten toevoegen!
Bij het overzetten van mijn bestanden door de computerboer op een nieuwe PC kan ik niets meer aan de lijst favoriten toevoegen, al op een paar forums om raad gevraagd en diverse opties gekregen om het te verhelpen maar niets helpt tot nu toe.
De computerboer weet het ook niet.
Is er misschien een grens aan het aantal favorieten?
Windows 7 ,Windows Internet Explorer
Met vriendelijke groeten
De computerboer weet het ook niet.
Is er misschien een grens aan het aantal favorieten?
Windows 7 ,Windows Internet Explorer
Met vriendelijke groeten
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Kan niets aan favorieten toevoegen!
Wellicht heb je niet voldoende rechten voor de directory of het bestand met de favorieten?
Het lijkt er eerder op dat je lokale c:\users\[username]\Links en/of c:\users\[username]\Favorites directory OF niet bestaat, of je onvoldoende rechten daar hebt...
Kijk eens wat daar in staat, in die c:\users\[username]\Favorites directory.
Maar je geeft wel erg weinig info.
Is je Win7 up-to-date qua service packs en hotfixes? Welke versie van alles? Welke IE versie?
Werk je als admin (equivalent) of een beperkte user?
Is de boel overgezet van eenzelfde Windows 7 PC of vanaf een lagere versie?
Kortom, het kan van alles zijn...
Kijk eens wat daar in staat, in die c:\users\[username]\Favorites directory.
Maar je geeft wel erg weinig info.
Is je Win7 up-to-date qua service packs en hotfixes? Welke versie van alles? Welke IE versie?
Werk je als admin (equivalent) of een beperkte user?
Is de boel overgezet van eenzelfde Windows 7 PC of vanaf een lagere versie?
Kortom, het kan van alles zijn...
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Wellicht een goed moment om over de stappen op een goede browser? IE is toch wel het lelijke eentje onder de browsers...
Firefox of Chrome installeren en je krijgt vast de vraag of je favorieten wilt overnemen van IE.
Firefox of Chrome installeren en je krijgt vast de vraag of je favorieten wilt overnemen van IE.
- L.Cavalier
- Forumlid
Ik heb Chrome erop staan en de favorieten van IE waren al geimporteerd, maar ik heb nog niet geprobeerd er iets aan toe te voegen, ga dat nu eens doen!Patrick schreef:Wellicht een goed moment om over de stappen op een goede browser? IE is toch wel het lelijke eentje onder de browsers...
- DMiller
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ik weet niet of je inmiddels al overgestapt bent, maar misschien kan je dit proberen..
Start regeditt op, en ga naar
HKEY_CURRENT_USER \ software \ Microsoft \ Windows \ Currentversion \ explorer \ Shell folders
Daar staat een entry die heet Favorites , met als waarde een bepaald pad .... Bijvoorbeeld c:\users\bla.......
Als je dat even met Ctrl+c kopieert en in verkenner plakt, zie je dan wel je favorieten? Of zoals eerder aangegeven, krijg je misschien een toegang geweigerd?
Start regeditt op, en ga naar
HKEY_CURRENT_USER \ software \ Microsoft \ Windows \ Currentversion \ explorer \ Shell folders
Daar staat een entry die heet Favorites , met als waarde een bepaald pad .... Bijvoorbeeld c:\users\bla.......
Als je dat even met Ctrl+c kopieert en in verkenner plakt, zie je dan wel je favorieten? Of zoals eerder aangegeven, krijg je misschien een toegang geweigerd?
Z8 | 24-120 f/4 S
D800 | AF-S 70-300 f/4.5-5.6G IF ED VR | AF-S 50mm f/1.8D | Micro AF-S 60mm f2.8G | AF-D 105mm 2.0 DC | Helios 44M-5 | Speedlight SB-800
D7000 | AF-S DX 17-55mm f/2.8
flickr
D800 | AF-S 70-300 f/4.5-5.6G IF ED VR | AF-S 50mm f/1.8D | Micro AF-S 60mm f2.8G | AF-D 105mm 2.0 DC | Helios 44M-5 | Speedlight SB-800
D7000 | AF-S DX 17-55mm f/2.8
flickr
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Het is niet duidelijk met welke versie van IE je werkt.
Ook niet duidelijk of de optie 'greyed out' is of dat je een foutmelding krijgt.
Waar ik benieuwd naar ben;
- Maak een nieuw account aan
- Log in met het nieuwe account
- Voeg een site toe aan favorieten
lukt het nu wel? Wil namelijk weten of het een profiel probleem is of een algehele windows probleem.
Ook niet duidelijk of de optie 'greyed out' is of dat je een foutmelding krijgt.
lukt het nu wel? Wil namelijk weten of het een profiel probleem is of een algehele windows probleem.
- L.Cavalier
- Forumlid
ik ga dat proberen...whoami schreef:Het is niet duidelijk met welke versie van IE je werkt.
Maak een RAR bestand van al je favorieten. en zet dat op een USB stick of andere schijf.
Maak dan ook een herstelpunt aan.
Verwijderd dan je IE.
Haal IE dan weer op van de site en installeer het dan.
Probeer als die ge-installeerd is of je nu wel een site in de Favorieten kan zetten.
Ja, dan kan je die andere Favorieten uitpakken uit je RAR en die dan in je Favorieten zetten.
Klaar is Kees.
Maak dan ook een herstelpunt aan.
Verwijderd dan je IE.
Haal IE dan weer op van de site en installeer het dan.
Probeer als die ge-installeerd is of je nu wel een site in de Favorieten kan zetten.
Ja, dan kan je die andere Favorieten uitpakken uit je RAR en die dan in je Favorieten zetten.
Klaar is Kees.