1

2

3

4

5

6

Tja dat ligt natuurlijk niet alleen aan de D3100 ervaring/kunde en een vlotte lichtsterke lens is natuurlijk belangrijk. Een ervaren fotograaf kan natuurlijk met de 3100 ook mooie foto's maken. Ik heb zelf al moeite als mijn dochter aan het rondrennen is om een scherpe foto te krijgenFrans Heinsbroek schreef:Waarom zou je dat met je 3100 niet redden ? Je kunt met de 3100 toch ook op Diafragma/Sluitertijd en Manueel fotograferen ? of niet ? Sportstand heeft die toch zeker wel. Probeer het eens !!!
Jouw D3100 doet niks onder bij die D5100 die ik heb hoor. Je iso naar de 800, een zonnige dag uitzoeken en hup je krijgt snellere sluitertijden. Je " onderwerp" rent al door de tuin dus je hoeft nog niet eens de deur uit. Het zal wel wat uitmaken met wat je in je hand vasthoud maar voorlopig moet je jezelf gewoon dwingen om veel te oefenen met de 3100 zodat je die foto's die gelukt zijn alleen nog maar meer gaat waarderen.R.Zaaijer schreef:Wauw zulke foto's ga ik met mijn D3100 niet redden. Als ik deze foto's zie zou ik bijna mijn bankrekening gaan plunderen en inkopen gaan doen.
Maar dat zal me vrouw niet leuk vinden ben ik bang