mijn eerste band-foto`s

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Galloper
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: mijn eerste band-foto`s

Bericht door Galloper » wo mei 23 2012 11:00 pm

Mzpeter schreef:
Galloper schreef:Even een linkje naar het verzamel draadje van foto's tijdens optredens en concerten:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 58&t=39012" onclick="window.open(this.href);return false;

Jullie zijn daar natuurlijk van harte welkom om je foto's daar ook te plaatsen :)
@Galloper (Luc?)

Ik had nog nooit in dat draadje gekeken :oops: :oops: :oops: maar nu het gezien te hebben ben ik er niet meer bij weg te slaan..
Luc ik sta versteld van de kwaliteit van jouw foto's genomen met de D3100!!! Ik heb ook de 18-105 maar heb hem nog nooit onder " minder " licht omstandigheden gebruikt. Ik begin verslaafd te raken aan concert fotografie. :lol: :lol:

In het komende weekend is er in het centrum van Zevenaar het jaarlijkse Jazz en blues festival. Zowel overdag als s' avonds. Ik ga er zeker heen.. :D :D
Ja, ik heet gewoon Luc :).

Ik heb het draadje geopend om mensen die graag op optredens en concerten fotograferen een plekje te geven om de foto's dan ook te kunnen plaatsen zonder dat je dan telkens een nieuw topic hoeft aan te maken. Er worden prachtige foto's geplaatst en daar horen die van jou en wimg natuurlijk ook bij. Ik kijk zelf ook graag in dat topic.

Wat betreft de 18-105, ik gebruik al m'n lenzen indien het licht het toelaat. Ik heb de AF-S 85mm 1.8G op m'n verlanglijstje staan. En ik wil nog heel veel concerten fotograferen. Binnenkort weer Gruppo Sportivo, maar dan ga ik er serieus voor en niet zoals de eerste keer met een pilsje in de hand.

jac49
Forumlid
Forumlid

Bericht door jac49 » wo mei 23 2012 11:00 pm

Ik ben laatst naar Saor Patrol geweest ,zij maken Schotse muziek ,waar de doedelzak de hoofd toon voert.
Voor dit concert heb ik alleen de 80-200mm f/2.8 gebruikt , ook dicht aan het podium kort op de band , en ook verder weg van de band , de 85mmf/1.8 heb ik geen moment gemist.
Met het resultaat was ik best tevreden. :wink:
Jac.
Laatst gewijzigd door jac49 op wo mei 23 2012 11:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Galloper
Forumlid
Forumlid

Bericht door Galloper » wo mei 23 2012 11:02 pm

jac49 schreef:Ik ben laatst naar Saor Patrol geweest ,zij maken Schotse muziek ,waar de doedelzak de hoofd toon voert.
Voor dit concert heb ik alleen de 80-200mm f/2.8 gebruikt , ook dicht aan het podium kort op de band , en ook verder weg van de band heb ik geen prime gemist.
Met het resultaat was ik best tevreden. :wink:
Jac.
Ik wil ze graag zien Jac, :)

jac49
Forumlid
Forumlid

Bericht door jac49 » wo mei 23 2012 11:14 pm

Nou vooruit dan Luc de meeste moet ik nog uitzoeken ,een detail foto en de man achter het detail.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

Als ik alles heb uitgesorteerd zal ik een kleine serie plaatsen.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

Galloper
Forumlid
Forumlid

Bericht door Galloper » wo mei 23 2012 11:17 pm

Nou die zien er niet verkeerd uit. Als je serie klaar is zie ik ze graag. En die zijn ook welkom in het concerten en optredens draadje :)

jac49
Forumlid
Forumlid

Bericht door jac49 » wo mei 23 2012 11:23 pm

@ Luc ,ik zet ze dan in het daarvoor bestemde draadje ,wil ook niet Mzpeter zijn draadje gebruiken
Als de foto.s weg moeten geef maar een gil.
Jac.

PvGessel
Forumlid
Forumlid

Bericht door PvGessel » vr mei 25 2012 6:25 pm

jac49 schreef:@ Luc ,ik zet ze dan in het daarvoor bestemde draadje ,wil ook niet Mzpeter zijn draadje gebruiken
Als de foto.s weg moeten geef maar een gil.
Jac.
heb ik geen probleem mee hoor Jac. :D lekker laten staan. Ik ben nu toch verhuist naar het verzameldraadje concertfotografie.
M.v.g Peter.

D750 met wat Sigma ART glas.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”