heeft iemand ervaring met iPhoto op de iPad 2/3?
Wat ik wil doen is een eerste selectie van foto's maken (compositie/scherpte/etc) op de pad.
Vervolgens een basisbewerking uitvoeren: contrast aanpassen, horizon rechtzetten etc.
Is bovenstaande goed uitvoerbaar op de iPad2 of is de iPad3, met de betere specificaties, aan te bevelen?
alvast bedankt voor jullie ervaring!
groeten,
Felix
iPhoto op iPad2 of iPad3
- gvdnberg
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: iPhoto op iPad2 of iPad3
Ik denk dat je eigenlijk het antwoord al weet. Immers, het mag bekend worden verondersteld, dat de Nieuwe iPad een veel beter scherm heeft dan iPad2. De verwachting is dan ook dat scherpte controle op de Nieuwe iPad beter kan dan op de iPad2.
Voor mij zou de keuze niet moeilijk zijn!
(bericht vanaf mijn iPad2)
Voor mij zou de keuze niet moeilijk zijn!
(bericht vanaf mijn iPad2)
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
iPhoto op iPad2 of iPad3
Het scherm van de iPad 3 heeft een 4x hogere resolutie dan het scherm van de iPad 2. Dat is voor fotobewerking in iPhoto op de iPad zonder meer een pré.
Bij een Apple reseller in de buurt of de Apple Store in Amsterdam kun je het aan den lijve ondervinden en vergelijken.
(bericht vanaf mijn iPad 3
)
Bij een Apple reseller in de buurt of de Apple Store in Amsterdam kun je het aan den lijve ondervinden en vergelijken.
(bericht vanaf mijn iPad 3

-
- Forumlid
Re: iPhoto op iPad2 of iPad3
Als dit je eerste iPad wordt dan zou ik altijd voor de 3 gaan. Heb je een iPad 1 dan geldt hetzelfde.
Als je een iPad 2 hebt dan is het wat mij betreft een twijfel. De iPad 2 is al een erg sterk product en het verschil zit dan echt in het scherm en de resolutie. Snelheidswinst zal je niet gaan boeken in dat geval en dan hangt het puur van je portemonnee af of je dat ervoor over hebt.
Persoonlijk heb ik de iPad 3 en ben ik er zeer blij mee. Als ik wat krapper zou zitten zou ik echter ook geen probleem hebben met de iPad 2.
Als je een iPad 2 hebt dan is het wat mij betreft een twijfel. De iPad 2 is al een erg sterk product en het verschil zit dan echt in het scherm en de resolutie. Snelheidswinst zal je niet gaan boeken in dat geval en dan hangt het puur van je portemonnee af of je dat ervoor over hebt.
Persoonlijk heb ik de iPad 3 en ben ik er zeer blij mee. Als ik wat krapper zou zitten zou ik echter ook geen probleem hebben met de iPad 2.
Nikon D7000, D5000, Nikon AF-S 17-55mm F/2.8 G DX iF ED, Nikon AF-S 18-105mm F/3.5-5.6G VR ED DX, Nikon AF-S 70-300mm F/4.5-5.6G iF VR, Nikon AF-D 85mm F/1.8, Nikon AF-S 35mm F/1.8G DX, Sigma 150mm F2.8 EX APO DG HSM Macro, Nikon SB700, Nikon MD-B11
http://www.flickr.com/photos/co-axial/
http://www.flickr.com/photos/co-axial/