Is er hier op het forum iemand die ervaring heeft met de rugzakken van het merk f-stop?
Lijkt me een goede manier om je apparatuur te vervoeren tijdens een 'serieuze' wandelvakantie.
Rugzakken van f-stop
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Rugzakken van f-stop
Marc
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::
:: Nikon Z6III :: Ricoh GR IIIx ::
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
Re: Rugzakken van f-stop
ik heb hem gehad doorverkocht aan een clublid,super fijne tas,licht en handig in te delen. Voor mij niet praktisch omdat ik te veel spullen had en ook een 500mm mee moest zeulen
- JDPix
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Rugzakken van f-stop
Dat clublid ben ik. Ik heb de Loka Grey Mist overgenomen van John.
De tas bevalt me goed; hij draagt erg comfortabel met dat frame er in.
Ik zou wel met je apparatuur naar de winkel gaan als je de Loka koopt, om te kunnen bepalen welke ICU-unit(s) (=soort zachte doos/inlay voor je apparatuur) je er bij wilt hebben. Ik gebruik 1 zo'n unit en dan blijft er bovenin de tas veel ruimte over om andere spullen in te doen. Je moet die spullen wel in een losse zak doen om kleine dingen niet kwijt te raken onderin de tas maar die zak krijg je er ook bij.
De tas bevalt me goed; hij draagt erg comfortabel met dat frame er in.
Ik zou wel met je apparatuur naar de winkel gaan als je de Loka koopt, om te kunnen bepalen welke ICU-unit(s) (=soort zachte doos/inlay voor je apparatuur) je er bij wilt hebben. Ik gebruik 1 zo'n unit en dan blijft er bovenin de tas veel ruimte over om andere spullen in te doen. Je moet die spullen wel in een losse zak doen om kleine dingen niet kwijt te raken onderin de tas maar die zak krijg je er ook bij.
Groeten, Johan
Foto's: https://jdroog.myportfolio.com
Foto's: https://jdroog.myportfolio.com