Hoi Andre,
Bedankt voor de link weet je of er ook Nederlandse filmpjes zijn. mij ontgaat te veel informatie als het in Engels wordt gesproken.
Ik ga er wel wat meer bekijken hoor want je steekt er altijd wat van op maar ik moet dan veel te ingespannen luisteren en te veel ontgaat me dan.
Welke Flitser
- motorhan
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Welke Flitser
Met vr gr,
Han
Han
Hoi Motorhan,
In het nederlands ben ik ze nog niet tegengekomen.
Echt gezocht heb ik er ook niet naar.
In het nederlands ben ik ze nog niet tegengekomen.
Echt gezocht heb ik er ook niet naar.

- Guusst
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hoi,
Ik ben zelf in het bezit van een D7000 en heb lang getwijfeld welke flitser ik moest aanschaffen; moest het uberhaupt een Nikon flitser zijn..??
Ben uiteindelijk overgegaan op een SB-700 en ben tot op de dag van vandaag heel blij met deze aankoop; ik heb eigenlijk heel veel mogelijkheden van de flitser geprobeerd en hij is me op geen enkel moment tegengevallen; het mindere bereik t.o.v. de SB-910 heb ik zeker niet als gemis ervaren. Ik heb 'm gebruikt als master en als slave (met de ingebouwde flitser als master) en dit is me zo goed bevallen dat ik nu overweeg om een tweede SB-700 aan te schaffen.
Al met al.........koop een SB-700!!!
(neen, ik heb geen aandelen bij Nikon)...
groet
Guus
Ik ben zelf in het bezit van een D7000 en heb lang getwijfeld welke flitser ik moest aanschaffen; moest het uberhaupt een Nikon flitser zijn..??
Ben uiteindelijk overgegaan op een SB-700 en ben tot op de dag van vandaag heel blij met deze aankoop; ik heb eigenlijk heel veel mogelijkheden van de flitser geprobeerd en hij is me op geen enkel moment tegengevallen; het mindere bereik t.o.v. de SB-910 heb ik zeker niet als gemis ervaren. Ik heb 'm gebruikt als master en als slave (met de ingebouwde flitser als master) en dit is me zo goed bevallen dat ik nu overweeg om een tweede SB-700 aan te schaffen.
Al met al.........koop een SB-700!!!
(neen, ik heb geen aandelen bij Nikon)...

groet
Guus
Greetinx,
G u u s
Mannen blijven kinderen; het speelgoed wordt alleen steeds duurder....:-)
G u u s
Mannen blijven kinderen; het speelgoed wordt alleen steeds duurder....:-)
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Guusst schreef: het mindere bereik t.o.v. de SB-910 heb ik zeker niet als gemis ervaren.
Heb je dan voorheen een SB-910 gehad?
Iets wat je nooit gehad hebt, kan je ook niet missen namelijk.

- motorhan
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hallo Guus,
Ik denk ook dat de 700 voor mij een prima flitser zal zijn maar zoals hierboven al aangegeven heb ik een
SB 800 voor een mooie prijs gekocht.
Ik zal hem binnenkort eens proberen op de D7000.
Ik denk ook dat de 700 voor mij een prima flitser zal zijn maar zoals hierboven al aangegeven heb ik een
SB 800 voor een mooie prijs gekocht.
Ik zal hem binnenkort eens proberen op de D7000.
Met vr gr,
Han
Han