Fotoshoot Pitbulls..

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
petjekick

Fotoshoot Pitbulls..

Bericht door petjekick » wo jul 18 2012 10:05 am

Foto 1
Afbeelding
Foto 2
Afbeelding
Foto 3
Afbeelding
Foto4
Afbeelding
Foto 5
Afbeelding
Foto 6
Afbeelding
Foto 7
Afbeelding
Foto 8
Afbeelding

jac49
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Fotoshoot Pitbulls..

Bericht door jac49 » wo jul 18 2012 11:37 am

Wow wat een honden geweld :)
Een mooie serie ,wat stralen die honden een kracht uit ,het lijken me zeer evenwichtige honden.
Jac.
Je ziet vaak wel iets honderd keer-duizend keer,voor je het de allereerste keer werkelijk ziet.

aflockon

Bericht door aflockon » wo jul 18 2012 12:25 pm

Leuke foto's, zeker met z'n allen op een rij.
Maar persoonlijk vind het minder dat ze zo hoog kijken.
In sommige tv-commercials zie je dat ook, dan staat er iemand achter de fotograaf
met wat speeltjes/koekies oid te zwaaien en kijken ze m.i te hoog over de fotograaf heen.
Persoonlijke smaak.

GT

petjekick

Bericht door petjekick » wo jul 18 2012 9:26 pm

aflockon schreef:Leuke foto's, zeker met z'n allen op een rij.
Maar persoonlijk vind het minder dat ze zo hoog kijken.
In sommige tv-commercials zie je dat ook, dan staat er iemand achter de fotograaf
met wat speeltjes/koekies oid te zwaaien en kijken ze m.i te hoog over de fotograaf heen.
Persoonlijke smaak.

GT
Honden op de foto zetten is nooit makkelijk hahaha...en om vijf Pitbulls zo naast elkaar te krijgen is heel bijzonder,want er waren dus twee vrouwtjes en drie mannetjes en dat gaat
niet normaal gesproken(dominantie) maar het is wel gelukt en ben er Trots op...;)

NynkeD50

Bericht door NynkeD50 » do jul 19 2012 12:19 am

Wauw, drie reutjes en twee teefjes? Respect... Want dat gaat inderdaad 99% van de gevallen niet samen.

Giso
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Giso » do jul 19 2012 12:39 am

Ik moet zeggen dat de fotoshoot goed gelukt is. Er zitten mooie foto's bij. Daarvoor respect!
NynkeD50 schreef:Wauw, drie reutjes en twee teefjes? Respect... Want dat gaat inderdaad 99% van de gevallen niet samen.
Ik weet niet of je respect moet hebben voor het feit dat iemand met dat gegeven, evengoed een poging waagt. Zeker niet met dit type honden.
Zou het zelf niet proberen, denk ik. Je zou wel heel zeker van je zaak moeten zijn.
Als het niet gaat zoals het moet dan moet het maar zoals het gaat
Groet Giso

petjekick

Bericht door petjekick » do jul 19 2012 8:13 am

Als mensen de naam Pitbull horen worden ze al bang,maar dat komt door mensen die deze prachtige honden gebruiken als vechthonden...
deze honden zijn van een vriend van me,en ik ben er de hele dag geweest om plaatjes te schieten en even bij te praten.Ik kan je zeggen dat het echt ontzettende lieve honden zijn,en dat de eigenaar van deze honden echt weet wat hij doet..maar omdat ze zeer dominant kunnen zijn,was hij de honden elke keer een stapje voor dat ze elkaar aanvlogen en dat werkte heel goed..:)
en toen werd er alleeen maar gespeeld en dus de kans om ze alle vijf naast elkaar te zetten hahaha...

gr Patrick

aflockon

Bericht door aflockon » do jul 19 2012 9:31 am

Hi,

Dat bij elkaar krijgen en houden is inderdaad een compliment waard.
Nice done.

Ton

NynkeD50

Bericht door NynkeD50 » do sep 13 2012 8:56 pm

Giso schreef:Ik moet zeggen dat de fotoshoot goed gelukt is. Er zitten mooie foto's bij. Daarvoor respect!
NynkeD50 schreef:Wauw, drie reutjes en twee teefjes? Respect... Want dat gaat inderdaad 99% van de gevallen niet samen.
Ik weet niet of je respect moet hebben voor het feit dat iemand met dat gegeven, evengoed een poging waagt. Zeker niet met dit type honden.
Zou het zelf niet proberen, denk ik. Je zou wel heel zeker van je zaak moeten zijn.
Oeps, nooit deze reactie gelezen ;).

Je hebt inderdaad altijd halve garen die zo even menen dat ze dit type honden wel even bij elkaar kunnen zetten en ja, dan gaat het ook mis... Maar zelfs met dit type honden is het mogelijk om een roedel te hebben, dat hangt af van de karakters van de honden maar voor het grootste deel van de eigenaar zelf. Is die eigenaar echt de baas van het roedel dan hebben ook de reuen zich maar te schikken en jammer genoeg kom je zo'n situatie in het echte leven bijna nooit tegen. Daarom: respect dat het gelukt is.

Boldey
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Boldey » za sep 15 2012 5:42 pm

Zeer mooie honden!

Sandra
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Sandra » za sep 15 2012 6:49 pm

Als je goed laat weten wie de roedelleider is kunje alle soorten honden bij elkaar zetten, reu of teef, maakt niks uit.
Zijn het pitbulls of staffords?

De foto's zijn prachtig!
https://www.facebook.com/pages/Sandras-Fotografie/550652994992004?ref=bookmarks

GdP

Bericht door GdP » zo sep 16 2012 12:01 am

Het spijt me, maar ik vind het zeer lelijke honden, met een idioot grote bek.

Foto’s zijn wel mooi.

NynkeD50

Bericht door NynkeD50 » zo sep 16 2012 12:52 am

Dat komt door de skeletbouw van dit ras ;).

Wat ik trouwens erg jammer vind van foto 1, 3 en 4 is dat de schutting het gevoel van ruimte weghaalt uit de foto...

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”