Helaas nog niet veel tijd gehad om foto's te bewerken, maar deze liet zich erg gemakkelijk bewerken dus vandaar alvast een kleine preview voor de rest wat nog gaat komen.

Er liepen genoeg Nikongebruikers rond afgelopen zaterdag dus eentje meer of minder maakte ook niet meer uitPjerry schreef:Ik heb wat gemist, zie ik
Ja verdacht veel zelfs... Canon gebruikers kon ik op 1 hand tellen, qua Nikons was ik echter in no-time de tel kwijt...Ruud Engels schreef:Er liepen genoeg Nikongebruikers rond afgelopen zaterdag dus eentje meer of minder maakte ook niet meer uitPjerry schreef:Ik heb wat gemist, zie ik
Vorig jaar ook daar geweest was het zelfde best interesant om een keer te zien waar zijn je andere fotos mis nog wat.ReneG schreef:Ja verdacht veel zelfs... Canon gebruikers kon ik op 1 hand tellen, qua Nikons was ik echter in no-time de tel kwijt...Ruud Engels schreef:Er liepen genoeg Nikongebruikers rond afgelopen zaterdag dus eentje meer of minder maakte ook niet meer uitPjerry schreef:Ik heb wat gemist, zie ik
Ik hoop in de komende dagen mijn overige foto's te bewerken, maak je geen zorgen ze komen eraana vgastel schreef: Vorig jaar ook daar geweest was het zelfde best interesant om een keer te zien waar zijn je andere fotos mis nog wat.
Hoi Arjan,Sharkey schreef:Hey Ruud,
Ik denk dat je goed op weg bent. Het contrast zit er al goed in. Alleen in dit voorbeeld vind ik de huid veel te groen/grauw.
Aanvulling: er zit ook geen kleurprofiel in je upload.
Ook denk ik dat je alleen de persoon moet bewerken en niet de kleding.
Even voor de mensen die niet weten wie Andrzej Dragan is of wat hij doet.
Ben benieuwd, en wat betreft de kleding.... geen probleem, we leven in een vrij land....Ruud Engels schreef:- In dit geval vind ik het origineel behoorlijk soft, denk persoonlijk dat het afbreuk zou doen als ik het gezicht wel zou bewerken en de kleren niet.
De overige foto's komen vanavond (waaronder nog enkele Dragan foto's)