5a is ook mijn favoriet!
Verder vind ik nr 1 ook mooi.
Rood met witte stippen
- edrocket
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Rood met witte stippen
Prachtig. 5a tegen een zwarte achtergrond. Super. Tis een fotogeniek groepje paddestoelen, maar je moet het wel kunnen vastleggen. Petje af!
- ebt
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
ziet er top uit jan. ik heb een voorkeur voor 5A maar vind 4 nog meer aansprekend.
dat is echt op de knietjes
groet
bart
dat is echt op de knietjes
groet
bart
nikon d610; tamron 24-70 f2.8; af-s nikkor 16-35 4G ED; af-s nikkor 70-200 2.8 GII ED; af-s micro nikkor 105mm 1:2,8 G ED; Sigma 150-600 mm sports; SB 700; en statief gitzo GT3542LS.
-
Onlinejan
- Bestuurslid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Allemaal bedankt voor de reacties. Goed te vernemen dat iedereen 5a het mooist vindt. Vond ik nl. zelf achteraf thuis ook. Terwijl ik kijkende op het schermpje enthousiaster was over 5b.
@ebt; met alleen op mijn knietjes kon ik het niet redden. Moest plat op de buik in de struiken gaan liggen (had gelukkig een vuilniszak bij me). De passerende voetgangers moeten wel hebben gedacht "Wat ligt daar in het struikgewas"

@ebt; met alleen op mijn knietjes kon ik het niet redden. Moest plat op de buik in de struiken gaan liggen (had gelukkig een vuilniszak bij me). De passerende voetgangers moeten wel hebben gedacht "Wat ligt daar in het struikgewas"

Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)