Damhert

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.

Onderwerp:

Damhert

Berichtdoor Victor » ma okt 29 2012 10:53 pm

Gemaakt tijdens een workshop gevolg in de AWD. Veel foto's geschoten en genoten van het spectakel. Soms gewoon vergeten om foto's te maken. Met de laatste fot probeer ik te laten zien dat het er echt wel hard aan toe ging.

1)
Afbeelding
2)
Afbeelding
3)
Afbeelding
4)
Afbeelding
5)
Afbeelding
6)
Afbeelding

Groeten,
Victor
spullen om foto's mee te maken.
Gebruikersavatar
Victor

Clublid
Berichten: 147


Locatie: ijsselstein
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Damhert

Berichtdoor Frankie » di okt 30 2012 9:35 pm

Mooi verslag van een gevecht. Je zou er nog iets meer een verhaal van kunnen maken door ook de aanleiding en afloop te registreren, bijvoorbeeld in plaats van 4 en 5.
Gebruikersavatar
Frankie

Clublid
Berichten: 3318


Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Damhert

Berichtdoor Jerengina » di okt 30 2012 10:24 pm

Mooie set van deze heren! Het lijkt er hard aan toe te gaan.
Hoever stond je hier vandaan?

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Gebruikersavatar
Jerengina

Forumlid
Berichten: 96


Locatie: Brunssum
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Damhert

Berichtdoor Victor » di okt 30 2012 11:00 pm

Heb wel een paar foto's van ervoor of erna maar daar staat dan net een boom voor. Het vergaal is dat de mannetjes vol met hormonen zitten en die moeten eruit. Als er een dame in de buurt komt dan worden ze helemaal gek. Ze zijn zo berig als de pest. Alle vrouwtjes zijn al bevrucht ( ben even vergeten hoe dat bij herten heet) dus eigenlijk maken ze zich druk om niets. Ze dagen elkaar uit en lopen dan gezamelijk naar de arena en na een paar minuten zakken ze van vermoeidheid inelkaar om even later weer een gevecht aan te gaan. Ik zat met mijn rug strak tegen een boom op zo'n 6 à 8 meter afstand. Ik had dit nog niet eerder meegemaakt helaas kan je (of toch niet) geur of het geluid niet overbrengen met een foto. Vond het tof om een keer mee te maken
spullen om foto's mee te maken.
Gebruikersavatar
Victor

Clublid
Berichten: 147


Locatie: ijsselstein
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Damhert

Berichtdoor Jerengina » di okt 30 2012 11:22 pm

Tof?
Dit lijkt mij gewoonweg waanzinnig mooi om van zulke korte afstand dit tafereel te morgen aanschouwen! :smile:
Los van wat je niet kan overbrengen, komen de foto's op mij wel ijzersterk over!

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Gebruikersavatar
Jerengina

Forumlid
Berichten: 96


Locatie: Brunssum
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Fotobespreking”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten