forum kinderen ! [Verzamel]

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor guitargeert » di nov 20 2012 12:43 pm

Daniel123 schreef:Dit is misschien geen super foto maar dat ik deze foto afgelopen zondag hebt kunnen nemen is zeer bijzonder.
Je zou het niet zeggen als je haar glimlach zo ziet. Maar deze glimlach verbergt een pikzwarte bladzijde in haar leven.
We zijn blij dat je nog bij ons bent. En het doet me ontzettend veel pijn dat deze glimlach jouw vandaag alweer ruw ontnomen is :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:



Bijzonder geval van 'de foto en z'n verhaal', klinkt wel kippenvelverhogend wat je schrijft.
Ik vind het een mooie glimlach op een mooi mens. (en een mooi portret)
Gebruikersavatar
guitargeert

Clublid
Berichten: 423


Locatie: Alblasserwaard
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Daniel123 » di nov 20 2012 1:50 pm

guitargeert schreef:Bijzonder geval van 'de foto en z'n verhaal', klinkt wel kippenvelverhogend wat je schrijft.
Ik vind het een mooie glimlach op een mooi mens. (en een mooi portret)


Was het alleen maar kippenvelverhogend dan zou ik er bijna voor tekenen. Ik kan hier alleen niet alles schrijven wat er gaande is.
Mijn gedachten op dit moment zijn echt beyond imagination. Deze kan ik al helemaal niet neerzetten.
Ik denk dat dat echt te schokkerend is voor menig forum lezer (zeker met kinderen).

In dit draadje worden meestal kinderen getoond met een grote glimlach en ik vond dat zij hier ook een plekje heeft verdient.
Ondanks dat haar leven, heel netjes uitgedrukt, niet zo 'rooskleurig' is als menig ander kind.
En om dan nog zo'n glimlach te tonen afgelopen zondag heb ik pure respect voor.

Maar laat aub niemand zich weerhouden door weer een vrolijk foto van een kind te plaatsen. Dat is niet de bedoeling van mijn bijdrage.
Ik zie ook liever een gelukkig kind in dit draadje alleen is dat in mijn geval helaas anders. :(
Gebruikersavatar
Daniel123

Clublid
Berichten: 698


Locatie: Rotterdam

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Maud » di nov 20 2012 2:14 pm

Daniel123 schreef:
guitargeert schreef:Bijzonder geval van 'de foto en z'n verhaal', klinkt wel kippenvelverhogend wat je schrijft.
Ik vind het een mooie glimlach op een mooi mens. (en een mooi portret)


Was het alleen maar kippenvelverhogend dan zou ik er bijna voor tekenen. Ik kan hier alleen niet alles schrijven wat er gaande is.
Mijn gedachten op dit moment zijn echt beyond imagination. Deze kan ik al helemaal niet neerzetten.
Ik denk dat dat echt te schokkerend is voor menig forum lezer (zeker met kinderen).

In dit draadje worden meestal kinderen getoond met een grote glimlach en ik vond dat zij hier ook een plekje heeft verdient.
Ondanks dat haar leven, heel netjes uitgedrukt, niet zo 'rooskleurig' is als menig ander kind.
En om dan nog zo'n glimlach te tonen afgelopen zondag heb ik pure respect voor.

Maar laat aub niemand zich weerhouden door weer een vrolijk foto van een kind te plaatsen. Dat is niet de bedoeling van mijn bijdrage.
Ik zie ook liever een gelukkig kind in dit draadje alleen is dat in mijn geval helaas anders. :(


Juist mooi dat je dit met ons deelt!!
Ook een mooi kind als zij verdient het hier te staan en te stralen....

Als jullie dit een glimlach op de gezicht doen tonen, ben ik blij dat we daar een bijdrage aan kunnen leveren!

Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
Gebruikersavatar
Maud

Forumlid
Berichten: 3549


Locatie: Zoetermeer
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor jan » di nov 20 2012 6:11 pm

Daniel123 schreef:Dit is misschien geen super foto maar dat ik deze foto afgelopen zondag hebt kunnen nemen is zeer bijzonder.
Je zou het niet zeggen als je haar glimlach zo ziet. Maar deze glimlach verbergt een pikzwarte bladzijde in haar leven.
We zijn blij dat je nog bij ons bent. En het doet me ontzettend veel pijn dat deze glimlach jouw vandaag alweer ruw ontnomen

Wanneer jij al zoveel respect voor haar toont dan kan ik niet anders dan ook heel veel respect en bewondering voor jullie tonen en hopen dat ze steeds vaker momenten gaat beleven met een glimlach en dat jullie deze waardevolle momenten samen mogen delen.
Jan
I got a Nikon camera. I love to take a photograph. (Simon & Garfunkel)
Gebruikersavatar
jan

Bestuurslid
Berichten: 4319


Locatie: Vaassen
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Daniel123 » wo nov 21 2012 1:05 pm

jan schreef:Wanneer jij al zoveel respect voor haar toont dan kan ik niet anders dan ook heel veel respect en bewondering voor jullie tonen en hopen dat ze steeds vaker momenten gaat beleven met een glimlach en dat jullie deze waardevolle momenten samen mogen delen.


Dank je Jan, Ik hoop ook dat we nog veel mooie en waardevolle momenten mogen hebben met haar. Maar voorlopig ziet het er naar uit dat alles waar ze
nog een klein beetje geluk uithaald haar afgenomen wordt omdat 'betaalde' mensen geen vertrouwen in haar hebben. En het weer maanden zal duren voordat ze het terug zal krijgen zover dit nog mogelijk is tegen die tijd :(
Gebruikersavatar
Daniel123

Clublid
Berichten: 698


Locatie: Rotterdam

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Pjerry » wo nov 21 2012 1:12 pm

@Daniel
Ik weet niet precies waar het over gaat, maar het raakt me wel.
Jongen, ontzettend veel sterkte. Zoiets gun ik niemand en zeer niet zo'n sympathieke gozer als jij bent.
Gebruikersavatar
Pjerry

Clublid
Berichten: 1153


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Cees » wo nov 21 2012 3:27 pm

Sterkte, Daniël!
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Gebruikersavatar
Cees

Forumlid
Berichten: 15279


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Johan v. V. » wo nov 21 2012 3:30 pm

Ik begrijp niet alles (en dat hoeft ook niet), maar wel dat er achter de foto van dit prachtige meisje heel veel verdriet schuil gaat (en dat is genoeg). Heel veel sterkte gewenst voor jou, en vooral voor dit meisje. Zeg haar maar dat er met haar meegeleefd wordt, ook al is dat van beperkte betekenis.
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen


Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Gebruikersavatar
Johan v. V.

Clublid
Berichten: 3815


Locatie: Amersfoort
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Niels » wo nov 21 2012 10:58 pm

Zonder het verhaal te kennen Daniel grijpt het me aan, wat een foto al niet kan doen….
Veel sterkte, en fijn dat je die mooie lach hebt kunnen vastleggen.

Deze foto nam ik van mijn zoontje terwijl hij in de kinderwagen in de lucht aan het staren was…

Afbeelding
Klikken is nog nooit zo leuk geweest met mijn Nikon...
Flickr
Nikon D7000, Nikkor 16-85 VRII, Nikkor 50mm 1.4G, SB-700, Fuji X20 en een hoop kleine rommel erbij...
Gebruikersavatar
Niels

Forumlid
Berichten: 774


Locatie: 's-Hertogenbosch
Ervaringsniveau: ***

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Daniel123 » do nov 22 2012 12:02 am

muggie schreef:Ik begrijp niet alles (en dat hoeft ook niet), maar wel dat er achter de foto van dit prachtige meisje heel veel verdriet schuil gaat (en dat is genoeg). Heel veel sterkte gewenst voor jou, en vooral voor dit meisje. Zeg haar maar dat er met haar meegeleefd wordt, ook al is dat van beperkte betekenis.


Dank voor alle steun die ik krijg, en ik geef ze maar al te graag door aan haar.
Ik was gisteravond nog even bij haar en wilde ik de foto laten zien in dit draadje inclusief reacties.
Maar zelfs dat 'geluk' werd haar niet gegund.
Het is maar hoe je het verzint. Er blijkt 'waarschijnlijk', gaan we nog proberen uit te zoeken, een IP blokkade op de internet aansluiting te zitten waar ze nu verblijft.
Dus inloggen op die openbare locatie bij de Nikon Club op het forum gaat niet. De Nikon Club heeft deze locatie geblokkeerd. :roll:
No blame to the Nikon Club, die zal dit zeker niet zonder rede gedaan hebben. En kan ik me ook goed voorstellen als je ziet wat er daar in de rondte loopt.
Maar daarbij is het ook gewoon een mooi voorbeeld van hoeveel pech zij in het leven heeft. Echt niets zit bij haar mee :(

Gelukkig hebben we weer een mooie baby foto. Als ik die foto zie zou ik er zo weer aan beginnen :oops: Denk dat ik dit stukje beter even niet aan mijn vrouw kan laten zien/lezen 8)
Gebruikersavatar
Daniel123

Clublid
Berichten: 698


Locatie: Rotterdam

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Pjerry » do nov 22 2012 12:34 am

Je kunt de pagina's off-line opslaan, dan kun je ze wel laten zien.
Gebruikersavatar
Pjerry

Clublid
Berichten: 1153


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Léon Obers » do nov 22 2012 9:11 am

Daniel123 schreef:Er blijkt 'waarschijnlijk', gaan we nog proberen uit te zoeken, een IP blokkade op de internet aansluiting te zitten waar ze nu verblijft.
Dus inloggen op die openbare locatie bij de Nikon Club op het forum gaat niet. De Nikon Club heeft deze locatie geblokkeerd. :roll:
No blame to the Nikon Club, die zal dit zeker niet zonder rede gedaan hebben.

Als er een blokkade is, denk ik eerder dat het andersom is, dat de instantie zelf waar de dame verblijft een blokkade heeft ingesteld. Informeer eens bij dat tehuis of instantie.
Vriendelijke groet, Léon Obers
Gebruikersavatar
Léon Obers

Forumlid
Berichten: 14887


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: *****

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Daniel123 » do nov 22 2012 9:20 am

Léon Obers schreef:Als er een blokkade is, denk ik eerder dat het andersom is, dat de instantie waar de dame verblijft een blokkade heeft ingesteld. Informeer eens bij dat tehuis of instantie.


Dat geloof ik niet want ik kan voor de rest alle websites bezoeken en ik kon alleen niet inloggen. maar kwam wel op de site zelf.
Alleen na het inlogscherm kwam de melding dat ik verbannen was en dat ik contact op moest nemen met de beheerder van de site.
En zelfs de website beheerder kon ik daar vandaan een mailtje sturen.
Maar we dwalen af in dit draadje :wink2: Zodra er wat te melden valt of weten wat er precies aan de hand is dan melden we dat wel in een apart draadje.
Gebruikersavatar
Daniel123

Clublid
Berichten: 698


Locatie: Rotterdam

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor guitargeert » vr nov 23 2012 12:45 pm

Daniel123 schreef:Maar we dwalen af in dit draadje :wink2:


Dan plaats ik gewoon weer even een portretje van m'n neefje, hij ging er zowaar gewoon voor zitten!

Afbeelding
portrait by GuitarGeert, on Flickr
Gebruikersavatar
guitargeert

Clublid
Berichten: 423


Locatie: Alblasserwaard
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: forum kinderen ! [Verzamel]

Berichtdoor Chantallie » za nov 24 2012 7:29 pm

Afbeelding
Mijn zoontje slapend op de vloer.
Leer om beter te worden, wees het beste dat je bent op dat moment...
Chantallie

Forumlid
Berichten: 85


Locatie: Amsterdam
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Portret, studio en mode”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten