En dan eindig je met een serie waar buitenlanders het water van uit de mond loopt.

Oké, uit de hand, dan gelijk mijn volgende vraag, hoe schiet je snel 3 foto,s met bracketing ?double-p schreef:@Schoonderbeek
Ik schiet HDR's inderdaad vaak vanaf een statief, maar niet altijd. Bij deze gelegenheid had ik mijn statief zelfs niet mee, dus dat lukte niet. Dan gaat de camera op bracketing en schiet ik met een stille hand snel drie shots. Je ziet bij de vlaggen ook wel dat ze bewogen zijn. Qua software voeg ik ze samen in Photomatix Pro en poets ik ze op met Lightroom 4.
Oke dank je voor de tip, ik ga het proberen.double-p schreef:Dat werkt meestal. Als je zeker wil weten dat je camera niet opnieuw focust, zet je hem voor de burst-shot even op manual focus.
Ik heb geprobeerd maar het lukt niet bij de D90. Alleen als je schutter snelheid op high zet, dan wel.Schoonderbeek schreef:Oke dank je voor de tip, ik ga het proberen.double-p schreef:Dat werkt meestal. Als je zeker wil weten dat je camera niet opnieuw focust, zet je hem voor de burst-shot even op manual focus.