Basis cursis omgeving Utrecht?
Basis cursis omgeving Utrecht?
Nu ik een D3200 heb aangeschaft wil ik ook serieus aan de slag met fotografie en mijn camera met zijn mogelijkheden goed leren kennen.
Weet iemand een goede basis cursus in de buurt van Utrecht?
Starten ergens vanaf mei of bijvoorbeeld een zomercursus.
Op dit moment zit ik t/m 28 april namelijk nog in Zwitserland.
Ik ga ook de quick start workshop doen van Nikon als ik weer terug ben.
Ik ben erg benieuwd of jullie een goede cursus weten want op google ben ik nog niet veel wijzer geworden vooral omdat ik pas in mei kan starten.
Vanaf eind september zit ook weer in het buitenland dus het moet echt ergens tussen mei en september zijn.
Alvast bedankt!!
Weet iemand een goede basis cursus in de buurt van Utrecht?
Starten ergens vanaf mei of bijvoorbeeld een zomercursus.
Op dit moment zit ik t/m 28 april namelijk nog in Zwitserland.
Ik ga ook de quick start workshop doen van Nikon als ik weer terug ben.
Ik ben erg benieuwd of jullie een goede cursus weten want op google ben ik nog niet veel wijzer geworden vooral omdat ik pas in mei kan starten.
Vanaf eind september zit ook weer in het buitenland dus het moet echt ergens tussen mei en september zijn.
Alvast bedankt!!
Re: Basis cursis omgeving Utrecht?
Zou eigenlijk zeggen hier bij de NCN
Afdeling Utrecht.
Ze hebben mij verteld dat er veel op de agenda gaat komen
Kroontje

Ze hebben mij verteld dat er veel op de agenda gaat komen

Kroontje
- plincky
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
en anders stichring statief in Utrecht. http://statief.nl/
Ik het een tijd foto's afgedruk voor cursisten van deze opleiding. zag er toen altijd wel goed uit.
Ik het een tijd foto's afgedruk voor cursisten van deze opleiding. zag er toen altijd wel goed uit.
@Kroontje: Ja? Dat is sowieso de moeite waard om uit te proberen natuurlijk. Zijn die activiteiten eigenlijk gratis als je lid bent? Ik moet me er maar eens in gaan verdiepen.
@Plincky: Ik heb ze een email gestuurd, dankjewel. Die 4 lessen cursus is wel een leuke om mee te beginnen denk ik.
@Plincky: Ik heb ze een email gestuurd, dankjewel. Die 4 lessen cursus is wel een leuke om mee te beginnen denk ik.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Als er voldoende belangstelling is in Utrecht wil ik daar ook wel een keer cursus komen geven hoor 

Ja Als je clublid bent zijn deze altijd gratis. Soms wordt er een kleine bij dragen gevraagd.@Kroontje: Ja? Dat is sowieso de moeite waard om uit te proberen natuurlijk. Zijn die activiteiten eigenlijk gratis als je lid bent? Ik moet me er maar eens in gaan verdiepen.
Dat zou ook altijd mooi zijn. Neem even contact met Pjerry.ElRonno schreef:Als er voldoende belangstelling is in Utrecht wil ik daar ook wel een keer cursus komen geven hoor
Dan zorgt hij wel dat de zaal vol zit

Kroontje
Is ook goed hoor!!ElRonno schreef:Als er voldoende belangstelling is in Utrecht wil ik daar ook wel een keer cursus komen geven hoor
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Moet je wel even lid van de Club worden. 

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Dit is ook mogelijk:
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 36&t=45944" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet zo ver van Utrecht!
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... 36&t=45944" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet zo ver van Utrecht!
Ja, dat ga ik doen!chip54 schreef:Moet je wel even lid van de Club worden.
Ik kom helaas pas 28 april weer terug in NL.GdP schreef:Dit is ook mogelijk:
Niet zo ver van Utrecht!
Dit is specifiek op CNX2 gericht, Zal niet bedoelt worden denk ik.GdP schreef:Dit is ook mogelijk:
Niet zo ver van Utrecht!
Kroontje
Weet niet hoe ver je wilt gaan bij een cursus, kost veel geld
NCN goedkoper 

In eerste instantie een cursus van een paar lessen en daarna kan ik altijd nog kijken hoe ver ik wil gaan en hoe ik dat wil doen.Kroontje schreef:Weet niet hoe ver je wilt gaan bij een cursus, kost veel geldNCN goedkoper
Het gaat nu vooral om de basis en mijn camera op een goede manier leren kennen.