M.a.w. als je als betalende klant er voorheen ettelijke honderden euros voor betaald had, dan krijg je nu de hele suite voor nop?Jur schreef:Ik ontving deze e-mail:
[gratis software]

M.a.w. als je als betalende klant er voorheen ettelijke honderden euros voor betaald had, dan krijg je nu de hele suite voor nop?Jur schreef:Ik ontving deze e-mail:
[gratis software]
Ik hoop dat ik die binnenkort ook krijg... Ik heb destijds de hele suite gekocht (waarvan ik geen spijt heb overigens), maar wil ook naar de nieuwste versie.Jur schreef:Ik ontving deze e-mail:
[De mail waar ik op zit te wachten...]
1. Heb zelf geen PSE maar staan ze niet onder je " Filters" menu of anders "Bestand(File) menu -> Automate....?Matthieu schreef:Hoi
Twee simpele vraagjes:
1
Ik heb de trial versie gedownload.
Omdat ik met CNX2 werk kan ik daar de plugins niet gebruiken.
Nu heb ik wel een ps elements 8 draaien maar waar vind ik nu de plugins ???
2
ik heb ook even de map gezocht waar de progjes op staan
Als ik bijvoorbeeld colorefex selecteer en de exe opstart krijg ik prachtig
het programma......maar ......hoe kan ik daar nu een foto laden om te bewerken in
deze stand-alone uitvoerng ???
Sorry ben nu eenmaal een computer leek
PfffffSharkey schreef:1. Heb zelf geen PSE maar staan ze niet onder je " Filters" menu of anders "Bestand(File) menu -> Automate....?Matthieu schreef:Hoi
Twee simpele vraagjes:
1
Ik heb de trial versie gedownload.
Omdat ik met CNX2 werk kan ik daar de plugins niet gebruiken.
Nu heb ik wel een ps elements 8 draaien maar waar vind ik nu de plugins ???
2
ik heb ook even de map gezocht waar de progjes op staan
Als ik bijvoorbeeld colorefex selecteer en de exe opstart krijg ik prachtig
het programma......maar ......hoe kan ik daar nu een foto laden om te bewerken in
deze stand-alone uitvoerng ???
Sorry ben nu eenmaal een computer leek
2. Foto rechtsklik: Openen met .... ? of "sleep en drop" een JPG/TIFF op het icoontje van het betreffende Nik pakket?
Mas schreef:Ik heb elements 7 en het werkt prima. De hele gedownloade zooi kopieeren , dan plakken in de map ps elements plugins. Vervolgens kun je alles vinden onder 'filter .
Je kan toch rechts op de foto klikken en openen in het gewenste sofware. Meestal even bladeren naar bijv Color.Matthieu schreef:Ik heb het pakket weer werkend.
Maaaaaaarrrrrr
Als ik een programma (de .exe) start krijg ik wel een prachtig
uitziend werkblad met in het midden een grijs vlak waar de foto hoort
te staan......
HOE krijg ik nu die foto geladen daar >??
Kroontje schreef:Je kan toch rechts op de foto klikken en openen in het gewenste sofware. Meestal even bladeren naar bijv Color.Matthieu schreef:Ik heb het pakket weer werkend.
Maaaaaaarrrrrr
te staan......
Slepen werkt ook niet?Matthieu schreef:Toch raar als je een programma hebt gestart en je kan geen foto inladen ???Kroontje schreef:Je kan toch rechts op de foto klikken en openen in het gewenste sofware. Meestal even bladeren naar bijv Color.Matthieu schreef:Ik heb het pakket weer werkend.
Maaaaaaarrrrrr
te staan......
Nee niet zo raar, want het is een plugin, geen standalone programma. Dat is het ook nooit geweest.Matthieu schreef:Toch raar als je een programma hebt gestart en je kan geen foto inladen ???
Die klacht is al vaker gehoord, maar helaas zit hij bij mij ook niet in de spam.Kamiel schreef:Mannen belangrijk!!
Voorheen had ik ook plug-ins van Nik gekocht. Ik heb een email van Nik Software ontvangen dat ik nu de hele collectie voor niets krijg. Die email zat echter in de spam! Waarom weet ik niet. Dus check de spam-box ook.
Daar staan alle instructies.
Succes,
Kamiel