Ozzy (test plaatje)

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Ozzy (test plaatje)

Berichtdoor Faiz » zo apr 21 2013 1:47 pm

Vanmorgen (uiteindelijk!) even aan het spelen geweest met mijn nieuwe camera, Nikon D7100 met daaraan vast de Nikkor AF-S 18-105 f/3.5-5.6 G ED VR
(De VR heb ik nog even uit staan), geschoten in de M stand.
Hierbij een testplaatje van onze Ozzy. Ik heb het plaatje nog wel een beetje in Lightroom getweaked (was een ietsiepietsie aan de lichte kant) (oorspronkelijk in RAW 14bits, overgezet naar jpeg ivm de bestandsgrootte)
Ik vind 'm nog best aardig

Afbeelding
Gebruikersavatar
Faiz

Forumlid
Berichten: 933


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Ozzy (test plaatje)

Berichtdoor EdwinKort » zo apr 21 2013 1:49 pm

Faiz schreef:Vanmorgen (uiteindelijk!) even aan het spelen geweest met mijn nieuwe camera, Nikon D7100 met daaraan vast de Nikkor AF-S 18-105 f/3.5-5.6 G ED VR
(De VR heb ik nog even uit staan), geschoten in de M stand.
Hierbij een testplaatje van onze Ozzy. Ik heb het plaatje nog wel een beetje in Lightroom getweaked (was een ietsiepietsie aan de lichte kant) (oorspronkelijk in RAW 14bits, overgezet naar jpeg ivm de bestandsgrootte)
Ik vind 'm nog best aardig



Ik ook ;)
Mijn foto-site
Helaas, geen Nikon-spul meer.
Zend PM als je mijn foto wil bewerken, zodat ik er iets van kan leren
EdwinKort

Forumlid
Berichten: 1010


Locatie: Rhoon
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Ozzy (test plaatje)

Berichtdoor Faiz » zo apr 21 2013 2:27 pm

Thanks Edwin. Het is wel even schrikken als je het origineel in RAW op je scherm hebt staan. Sodeknetter wat scherp.
Gebruikersavatar
Faiz

Forumlid
Berichten: 933


Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten