Den Haag
- strangeartefact
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
- John'47
- Forumlid
Re: Den Haag
Mooie foto, maar ik herken het stadhuis van den Haag er niet in hoewel ik er om de hoek werk.
Ofwel..... hoe heb je dit gedaan en met welk deel van welke gevel???
Ofwel..... hoe heb je dit gedaan en met welk deel van welke gevel???
Laatst gewijzigd door John'47 op ma mei 20 2013 2:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nikon D810, Sony RX1R II.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Woon er tegenover, dit is het stadsdeel kantoor van Den Haag West. Niet het nieuwe stadhuis Hele mooie foto. Dit project heeft ook miljoenen gekost.
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Sent from my iPad using Tapatalk HD
- Marcel_
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties!
Ik vond hem onder het project van de architect dat dit het nieuwe stadhuis is, verder heb ik ook geen idee
Ik vond hem onder het project van de architect dat dit het nieuwe stadhuis is, verder heb ik ook geen idee

Het past een architectuurfotograaf te weten wat hij fotografeert en wie de architect is.
Het zou nog mooier zijn als dit vermeld werd bij een geplaatste foto.
Dit nieuwe deelkantoor voor Den Haag West aan de Leyweg is wel te vinden hoor, zonder enige moeite:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Escamp" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar, voor ik het vergeet: een prachtige plaat van een gebouw waarvan ik het puntje over de bomen kan zien vanuit mijn slaapkamer!
Het zou nog mooier zijn als dit vermeld werd bij een geplaatste foto.
Dit nieuwe deelkantoor voor Den Haag West aan de Leyweg is wel te vinden hoor, zonder enige moeite:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Escamp" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar, voor ik het vergeet: een prachtige plaat van een gebouw waarvan ik het puntje over de bomen kan zien vanuit mijn slaapkamer!
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Strakke plaat! Complimenten.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
- JW17
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Ik vond het bij de Rotterdamse serie juist wel leuk om te 'puzzelen' welk gebouw vastgelegd was!emdeklerk schreef:Het past een architectuurfotograaf te weten wat hij fotografeert en wie de architect is.
Het zou nog mooier zijn als dit vermeld werd bij een geplaatste foto!

Deze is ook weer fraai!
Groet,
JW
JW