Dreigend onweer/wolken op Rhodos

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Rinaldo Wolvers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Dreigend onweer/wolken op Rhodos

Bericht door Rinaldo Wolvers » zo jun 16 2013 8:11 am

Afgelopen woensdag een dreigend onweer op het Griekse eiland Rhodos. Gezien het intense zonlicht (difuus tegenlicht) een mooi moment om eens wat foto's te maken en zodoende te oefenen met bv sluitertijden. :wink:

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding

Ben benieuwd naar de reactie's. Dank voor het bekijken...
Laatst gewijzigd door Rinaldo Wolvers op zo jun 16 2013 12:30 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Het perfecte plaatje zit in m'n hoofd. Nu nog zien te verwezelijken.

Cor Gortzak
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****

Re: Lichtshow op Rhodos

Bericht door Cor Gortzak » zo jun 16 2013 8:26 am

Ik zie geen enkele foto
Cor

Nikon D80 / Nikkor 50mm 1.4 / Nikkor 18-70 / Nikkor 55-200 VR / SB 800 / Manfrotto 055XPROB met 498RC4 balhoofd

Rinaldo Wolvers
Forumlid
Forumlid

Bericht door Rinaldo Wolvers » zo jun 16 2013 8:29 am

Er stond ergens nog een vinkje op prive :wink: Als het goed is zou het moeten werken nu.

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door roes » zo jun 16 2013 11:47 am

Hallo Wolfman,

Toen ik je titel van je topic las wist ik niet wat ik kon verwachten '' Lichtshow op Rhodos '' .
Maar nu ik je foto's zie ben ik wel een beetje verbaasd :roll: . Lichtshow ......Rhodos en oefening van je sluitertijden :? .
Ik had hier dus een stukje natuurgeweld verwacht in de vorm van een heftig '' onweer '' , maar zie nu foto's die net zo goed thuis vanuit je eigen tuin ( of je moet al in Rhodos wonen :P ) gemaakt zijn van een bewolkte lucht met een door komende zon .
Ik denk dat met mij meerdere mensen dat zullen ervaren . Maar nu even over je foto's , de natuur verschijnselen zijn mooi om vast te leggen en ook dit moment is er zo eentje , probeer de juiste drama en warmte in de lucht vast te leggen. Ik vind dat bij foto 1 & 2 mooi gelukt :mryellow: 8) Dit is zeker geen negatieve kritiek en ga vooral door met vastleggen wat jij mooi vind :wink: 8) .

Groeten,

Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Rinaldo Wolvers
Forumlid
Forumlid

Bericht door Rinaldo Wolvers » zo jun 16 2013 12:26 pm

Hallo Jos,

Dank je voor de terugkoppeling. Ik meen de tip te bespeuren de topictitel iets zorgvuldiger te kiezen. Kan ik wat mee (topictitel gewijzigd):wink:

Wat betreft het puntje "drama en warmte" in de foto's. Ben blij te horen dat dit ook zo ervaren word bij foto 1 en 2, want dit wilde ik proberen vast te leggen. Dank!! :D

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Dreigend onweer/wolken op Rhodos

Bericht door roes » zo jun 16 2013 12:52 pm

Hey Wolfie,

De '' topicnaam '' is inderdaad de eerste indruk van je plaatsing en dat wekt dus de interesse om te gaan kijken :mryellow: , en dan is het wel fijn als dat werkelijk ook daarmee te maken heeft . En ondanks dat je topic titel anders was begreep ik wel wat je wilde laten zien met je foto's en heb ze dan ook erna beoordeeld . Blijf foto's maken en blijf ze vooral plaatsen hier zodat je ervan kunt leren 8) . We zijn allemaal moeten beginnen met weinig kennis , maar door hier veel te lezen - kijken - plaatsen en vragen kom je een heel eind :wink: :mryellow: .

Groeten,

Jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”