New York + West kust

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.

Onderwerp:

Re: New York + West kust

Berichtdoor Sharkey » vr jun 14 2013 10:49 am

Oef, daar zijn de Veluwe en Drunense Duinen maar niks bij......
Mooie landschappen en mooi vastgelegd!
Arjan ( avi-foto.nl & Flickr )
"Je maakt, theoretisch, één of twee grootse foto's per jaar ... hoogtepunten ..." - Paul Huf
Gebruikersavatar
Sharkey

Forumlid
Berichten: 1558


Locatie: Gorcum
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: New York + West kust

Berichtdoor renata » vr jun 14 2013 12:03 pm

Ook ik heb genoten van deze prachtige serie. Wij hebben op New York na, grotendeels hetzelfde rondje gedaan vorig jaar zomer. Door jouw mooie opnames komen die heerlijke herinneringen weer terug! Helaas konden wij door regen de Zion narrows niet lopen en bij Antilope Canyon liep bij mij het zweet over de rug. Wat een stress om zonder andere fotografen in beeld bij 41 graden "snel" bracketing opnames te maken. Op de foto ziet het er sereen uit, maar in het echt "krioelt" het er van de fotografen...Knap gedaan hoor!
Gebruikersavatar
renata

Clublid
Berichten: 231


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: New York + West kust

Berichtdoor H.Vos » ma jun 17 2013 11:27 am

Sprakeloos.......
Gebruikersavatar
H.Vos

Forumlid
Berichten: 437


Locatie: Alphen aan den Rijn
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: New York + West kust

Berichtdoor Frans Heinsbroek » ma jun 17 2013 9:54 pm

renata schreef:Ook ik heb genoten van deze prachtige serie. Wij hebben op New York na, grotendeels hetzelfde rondje gedaan vorig jaar zomer. Door jouw mooie opnames komen die heerlijke herinneringen weer terug! Helaas konden wij door regen de Zion narrows niet lopen en bij Antilope Canyon liep bij mij het zweet over de rug. Wat een stress om zonder andere fotografen in beeld bij 41 graden "snel" bracketing opnames te maken. Op de foto ziet het er sereen uit, maar in het echt "krioelt" het er van de fotografen...Knap gedaan hoor!


Voor de foto's van de Antelope Canyon kun je ook ipv de touristentrekker (upper Antelope Canyon ) naar de Lower Antelope Canyon gaan. Deze zit er schuin tegenover. Veel rustiger en de Canyon zelf is een stuk langer. Prijs is hetzelfde. Of het mooier is of niet moet je zelf maar uitmaken. ik vond in ieder geval van wel maar smaak is persoonlijk.
Frans Heinsbroek

Clublid
Berichten: 897


Locatie: Schiedam
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: New York + West kust

Berichtdoor adkart » do jun 20 2013 8:29 am

Inderdaad een hele mooie foto serie!
Nikon D5200 Nikon AF-S 35mm Nikon AF-S 18-105mm Nikon AF-S 55-300mm Tamron 18-270mm

https://www.flickr.com/photos/99694485@N02/albums
Gebruikersavatar
adkart

Forumlid
Berichten: 140




Terug naar “Foto presentaties”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten