De lenzen worden gemaakt in Rusland en worden verscheept naar USA en dan mogen de kopers in Europa extra kosten betalen voor vervoer + invoerrechten...
Heel handig gedaan

Dogo: ik heb dat artikel al gelezen.... maar de link werkt goed...dogo schreef:Petzval guys, misschien vinden jullie dit interessant. Kwam het per toeval tegen.
Misschien valt er best een andere mouw aan te passen via de Nederlandse service:jantom schreef: De lenzen worden gemaakt in Rusland en worden verscheept naar USA en dan mogen de kopers in Europa extra kosten betalen voor vervoer + invoerrechten...
Heel handig gedaan
Heeft wellicht te maken met Kickstarter wat in USA is en het project daar is "verbreid". Men ging aanvankelijk wellicht vanuit die plek uit. Maar gezien de enorme internationale belangstelling zullen ze wellicht het een en ander bijstellen lopende de inschrijving. Een beetje overbodig gedoe om eerst producten naar USA te sturen/verschepen om vervolgens weer terug per post naar Europa als je bij voorbaat al weet dat er inschrijvers in Europa zitten.jantom schreef: De reden waarom ik dacht dat alle lenzen eerst (vanuit Rusland) naar USA worden verscheept is de volgende zinsnede "Please add $40 on top of your pledge if outside the US". Alsof dit extra kosten zijn omdat de lenzen moeten worden doorgevoerd naar buiten USA...
Haha, dan weet ik nu al dat dat geen positief review zal zijn;Tuihanti schreef:Allemaal nog te hypothetisch.
Laten ze er eerst maar eens een paar produceren voor een onafhankelijke review.