emdeklerk schreef: Voor de geboden mogelijkheden niet te duur.

Is zeker een tikfoutje?

Je bedoelt waarschijnlijk: voor de geboden mogelijkheden TE duur...
Woeha, die draadontspanner, volkomen over-the-top en onzinnig.

emdeklerk schreef: Voor de geboden mogelijkheden niet te duur.
Ik denk dat je het woordje “niet” vergeten bent.emdeklerk schreef: Voor iedere fotograaf die "gadget-proof" is.
Samen met 'T' stand vind ik dit nou juist een prima toepassing. Ik heb nooit begrepen waarom die twee mogelijkheden afgeschaft zijn.CaptainHook schreef:Woeha, die draadontspanner, volkomen over-the-top en onzinnig.emdeklerk schreef: Voor de geboden mogelijkheden niet te duur.
Als je naar de accesoires en aansluitmogelijkheden kijkt dan hoort hij bij de D600 en D7100 thuis.Patrick schreef:Ik ga even overleggen op de achtergrond waar we hem bij gaan hangen op het forum. Ik denk bij de D800 en dergelijke.
Het voorste instelwieltje of "front command dial" anders vormgegeven.Marten schreef:Wat is de functie van de grote ronde knop rechtsonder het Df logo ?
Hier ben ik het helemaal mee eens als je deze body op de markt brengt voor alle Nikkors dan had ik hier meer verwacht. Misschien kun je met de Df toch nog iets beter handmatig scherpstellen dan met de huidig DSLRs waar de zoeker ingericht is op helderheid en niet op detail.Skippy schreef:Sowieso een gemiste kans dat er voor handmatig scherpstellen niet meer uit de kast getrokken is
Met een D4 sensor kom je er niet echt onderuit om hem in het PRO segment te plaatsen...yzf1kr schreef:Als je naar de accesoires en aansluitmogelijkheden kijkt dan hoort hij bij de D600 en D7100 thuis.Patrick schreef:Ik ga even overleggen op de achtergrond waar we hem bij gaan hangen op het forum. Ik denk bij de D800 en dergelijke.
het is een gadget camera, geen pro camera.