Bericht
door Ton van de Wiel » ma dec 09 2013 8:51 pm
Jochem, elk woord dat je hebt geschreven had ik zelf kunnen schrijven! Op FB krijg ik ook alleen maar de joh wat mooi en geweldig reacties. Dat zijn mijn vrienden. Hier krijg ik commentaar, en dat is wat ik zoek. Daar kan ik van leren. Dingen die ik niet zie, zien anderen omdat ze er met een andere blik naar kijken. Hopelijk ventileren ze die mening op een constructieve manier, maar mocht dat niet zo zijn dan lees ik daar overheen.
Ik heb een heel sprekend voorbeeld van iemand die razendsnel leert. Een jong meisje die fotografie als hobby heeft opgepakt, iets wat niet veel meer gebeurt tegenwoordig. Ze zit sinds een maand of drie op deze site en vraagt om advies. En dat krijgt ze en neemt ze op als een spons. Haar eerste foto's waren niet zo goed. Maar alle tips gebruikt ze voor haar volgende foto's en ze blijft ze plaatsen. Ze gaat als een komeet vooruit! Haar foto's worden met de dag beter en dat heeft ze te danken aan twee zaken. Haar tomeloze enthousiasme, en de hulp van ons. Ik vind dat leuk om te zien. ( vaste volgers wten wie ik bedoel)
En ikzelf? Ook ik ben vooruit gegaan door de tips van anderen en ik vind het leuk om op deze manier kennis te vergaren. Alles wat mensen hier schrijven is wel terug te vinden op youtube, van het unboxen van een lenskapje, tot een gedetailleerde uitleg van een D7100 menu. Maar het is gewoon leuker om het te horen van een echt persoon op dit forum.
Laatst gewijzigd door Ton van de Wiel op ma dec 09 2013 8:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.