En ik ga weer verder met platen van mijn nieuwe aanwinst

A bed of roses. by wimmerstefan, on Flickr
Fraai, angstaanjagend, apocalyptisch beeld!Cyrus schreef:Hasard Cheratte, een verlaten mijn nabij Luik:
Verklaar je nader? Ik begrijp niet goed wat je bedoelt, maar probeer wel te leren van je opmerking. Kan ik vóór de afdruk eventueel nog wat finetunenJohn Hoenen schreef:De perspectief correctie is prima gedaan, maar toch blijf ik er naar kijken, had het misschien iets minder gemoeten en iets negatiever?
Dank je wel EdwinCyrus schreef:@swimmer: wat een waanzinnig mooie scherpte!
Ik bedoel eigenlijk dat de toren iets terug naar achter zou moeten misschien, hij staat nu perfect recht, misschien te recht..Cyrus schreef:Dank je!
Verklaar je nader? Ik begrijp niet goed wat je bedoelt, maar probeer wel te leren van je opmerking. Kan ik vóór de afdruk eventueel nog wat finetunenJohn Hoenen schreef:De perspectief correctie is prima gedaan, maar toch blijf ik er naar kijken, had het misschien iets minder gemoeten en iets negatiever?
En/of iets naar links, wellicht is dat al voldoende.Cyrus schreef:Ah, OK. Dat is duidelijk en daar kan ik verder mee aan de slag. Ik zal eens kijken wat de foto "doet' als de toren iets meer achterover zou staan. Dank!