Dus maar een rondje gelopen met mooi weer

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Groet Mark
Kroontje schreef:?
Ik zeg: nette serie, maar ik zou gemiddeld genomen de schaduwen wat meer oplichten.CaptainHook schreef:??
Mooie foto's, maar als oud Utrechter word ik er niet vrolijk van. Een poging om die prachtige stad om te vormen tot een tweede Almere, terwijl Almere al een tweede Rotterdam is en Rotterdam probeerde New York naar de Kroon te stijgen;-)Kroontje schreef:Er wordt aardig wat nieuwbouw neergezet in het centrum om het spoor heen.
Dus maar een rondje gelopen met mooi weer
Groet Mark
Bijzonder, foto 3 is het hoofdkantoor van NS (voorheen HGB IV) dat er toch al enige tijd staat...gverhoef schreef:Kroontje schreef:Foto 3 is typerend voor die verandering. Doet me denken aan Koot's wethouder Hekking, de blaaskaak die zich altijd voor voor de statige burgemeester posteerde, als er maar een camera was natuurlijk.
Zover ik weet is het altijd al van de NS geweest. Ik denk een jaar of 18-20 jaar. Maar google zou daar wel een antwoord op weten.Bijzonder, foto 3 is het hoofdkantoor van NS (voorheen HGB IV) dat er toch al enige tijd staat...
Klopt ongeveer. Het gebouw is destijds door het Spoorwegpensioenfonds neergezet en NS is het gaan huren. Is waarschijnlijk nog steeds zo.Kroontje schreef:@ gverhoef Elke wethouder in Utrecht en verleden waren sukkels
Zover ik weet is het altijd al van de NS geweest. Ik denk een jaar of 18-20 jaar. Maar google zou daar wel een antwoord op weten.Bijzonder, foto 3 is het hoofdkantoor van NS (voorheen HGB IV) dat er toch al enige tijd staat...