Niks daarvan, "gewoon" om de beursbabes. Als ik dat niet meer zie is het tijd om te stoppen met fotograferenThijsHakvoort schreef:Mooie serie Luc, het ging bij foto 9 uiteraard om de fraai uitgevoerde paraplu's...Skippy schreef:Ik ben een groot liefhebber van goed ontworpen, fraai uitgevoerde techniek bij motoren, auto's, schepen, vliegtuigen etc.
Motorbeurs Utrecht
-
Skippy
- Moderator

- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Motorbeurs Utrecht
-
Skippy
- Moderator

- Contacteer:
Dank Dirk!D.A. Versluis schreef:Schitterende serie platen zeg Knap gedaan groetjes Dirk
-
Skippy
- Moderator

- Contacteer:
Dank, ach ja de beursbabes op de Motorbeurs zijn leuker om naar te kijken dan op de 50-plus beurs.Petjoh schreef:Wat een prachtige serie. Er stonden dan ook wel juweeltjes van motoren vlgs. mij of waren er ook juweeltjes van m............n.
- Gerard de Zwaan
- Clublid

- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Ik had mijn camera thuis gelaten @Skippy. Ik heb wel weer medere Nikons gezien, dat betrefd had het een NCN uitje kunen zijn. Ik heb meer foto's van de motorbeurs verwacht hier op het fotum.Skippy schreef:Dank Gerard. Zelf ook nog gefotografeerd?Gerard de Zwaan schreef:Mooie foto's. Ik was er vrijdag net als een aantal Nikons trouwens.
Nikon D3200 , Nikon D7200 met grip & Nikon F65 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm, 55-300mm AF-S DX, AF-S 35mm F/1.8G DX & AF-S 85mm 3.5.G ED VR Micro
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
2x SB 700, SB-24, Falcon eyes SS-150F en SS-200F En wat toebehoren voor de flitsers.
- Frankie
- Clublid

- Contacteer:
Altijd mooi om te zien, dit keer de blokdetails op vijf en zeven favoriet.