Elf Fantasy Fair 19-21 April
Re: Elf Fantasy Fair 19-21 April
Eerlijk gezegd is het gebeuren daar op het plein direct achter het kasteel bijzonder weinig boeiend. Iedereen heeft dezelfde foto's van dezelfde ingestudeerde poses van dezelfde handvol characters. Je kunt veel beter wat elfjes, trollen en draken los in het bos gaan schieten.
- jdgraaf
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Joost.
Daar heb je helemaal gelijk in. Gewoon rondlopen en wachten wat je (spontaan) tegenkomt levert veelal leukere foto's op.
Jan
Daar heb je helemaal gelijk in. Gewoon rondlopen en wachten wat je (spontaan) tegenkomt levert veelal leukere foto's op.
Jan
Een berg Nikon spullen....
- robcctje
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
Leuk,zien we mekaar weer eens,is voor jullie ja een thuis wedstrijdMarcoD7100 schreef:Rob, wij gaan hoogst waarschijnlijk ook, Kroontje en ondergetekende

Gr Rob
Voor ons is dit de eerste keer dat we naar zo,n gebeurtenis gaan en we zullen zeker een beetje rond kijken en hier en daar een praatje maken met de mensen en dan merk je gauw genoeg wat is toegestaan,en wat men liever niet wil zien.
- robcctje
- Clublid
Zo, de kaarten zijn binnen
Gr Rob

Gr Rob
-
- Forumlid
- Contacteer:
Hoi, hoi,
Ik ben van plan om zaterdag 19 april te gaan.
Groetjes,
Diana Sinclair
Ik ben van plan om zaterdag 19 april te gaan.
Groetjes,
Diana Sinclair
Nikon D90; Nikon D700; lenzen Nikkor AF 50 mm F 1.4 G, Nikkor 24-85 VR f 3.5-5.6, Nikkor AF-S 35 mm F 1.8, Nikkor 70-300
F 4.5-5.6, SB-900
F 4.5-5.6, SB-900
- robcctje
- Clublid
Hoi Diana
Leuk,wie weet treffen we ons dan nog.
Gr Rob
Leuk,wie weet treffen we ons dan nog.
Gr Rob
-
- Forumlid
- Contacteer:
@ Rob,
Ik weet niet of dat realiseerbaar is. Vorig jaar was het zo vreselijk druk en toen waren er ook mensen van de Nikonclub die ik totaal niet heb gezien, maar ik vond het wel leuk.
Dus wie weet tot ziens!
Groetjes,
Diana Sinclair
Ik weet niet of dat realiseerbaar is. Vorig jaar was het zo vreselijk druk en toen waren er ook mensen van de Nikonclub die ik totaal niet heb gezien, maar ik vond het wel leuk.
Dus wie weet tot ziens!
Groetjes,
Diana Sinclair
Nikon D90; Nikon D700; lenzen Nikkor AF 50 mm F 1.4 G, Nikkor 24-85 VR f 3.5-5.6, Nikkor AF-S 35 mm F 1.8, Nikkor 70-300
F 4.5-5.6, SB-900
F 4.5-5.6, SB-900
Als het lukt dan ga ik zeker ook. Heb binnenkort echter een sollicitatie gesprek dus het wordt afwachten. Ik hoop echt dat ik kan gaan want het is altijd een leuke gezellige boel daar. En natuurlijk trek ik ook weer een kostuum aan want dat maakt het wel tien keer leuker (al stond ik de vorige keer meer te poseren dan te fotograferen wat een beetje jammer was. XD)
Ik sleep dan twee andere mee en wij gaan dan waarschijnlijk op de zondag. Laten we hopen dat het goed weer wordt. Voordeel aan deze evenementen vind ik vooral dat niemand het erg vindt om te poseren. Als je het gewoon vraagt doet 90% van de bezoekers het graag voor je. Stoor ze alleen niet tijdens het eten want sommige blijven daar in tentjes slapen en na drie dagen zijn die gewoon brak. Even pauze mag wel.
Hopelijk kunnen wij op de zondag dus gewoon weer lekker naar de Fantasy fair. Altijd leuk en altijd mooie plaatjes. Alvast veel plezier mensen!
Ik sleep dan twee andere mee en wij gaan dan waarschijnlijk op de zondag. Laten we hopen dat het goed weer wordt. Voordeel aan deze evenementen vind ik vooral dat niemand het erg vindt om te poseren. Als je het gewoon vraagt doet 90% van de bezoekers het graag voor je. Stoor ze alleen niet tijdens het eten want sommige blijven daar in tentjes slapen en na drie dagen zijn die gewoon brak. Even pauze mag wel.
Hopelijk kunnen wij op de zondag dus gewoon weer lekker naar de Fantasy fair. Altijd leuk en altijd mooie plaatjes. Alvast veel plezier mensen!
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Ik weet niet of ik nog ga, helaas ben ik zaterdag en zondag bezet, zal heel misschien maandag worden..
met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
Hallo
Nou het valt met pasen en is mijn werkweekend dus mijn mogelijkheden worden meteen beperkt. Sorry Dirk we moeten een keer iets anders afspreken. Ik zal eens kijken wanneer ik weer richting Blijdorp ga.
Groetjes Harrie
Nou het valt met pasen en is mijn werkweekend dus mijn mogelijkheden worden meteen beperkt. Sorry Dirk we moeten een keer iets anders afspreken. Ik zal eens kijken wanneer ik weer richting Blijdorp ga.
Groetjes Harrie
- TriGGeR
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Ik ga dit jaar ook weer heen. Samen met mijn vrouw Diana en een aantal vriendinnen van haar.
Mag haar altijd helpen met insnoeren van haar corset
Hopen op mooi weer !!!

Mag haar altijd helpen met insnoeren van haar corset

Hopen op mooi weer !!!

Nikon D610 / Nikon SB 700 / Sigma 105 mm. macro f2.8 DG / Nikkor 35 mm. f1.8 / Nikorr 24-70 2.8 /
Nikkor 50 mm. f1.8 G / Nikkor 70-300 mm / filters e.d.
http://wijnand.smugmug.com/
- jdgraaf
- Forumlid
Trigger,
Niet TE hard trekken aan die veters hè
Niet TE hard trekken aan die veters hè

Een berg Nikon spullen....
- LYSVIK
- Clublid
- Contacteer:
Ticket voor zaterdag besteld, heb er zin in!
- TriGGeR
- Forumlid
- Contacteer:
Hahaha.. hoe strakker hoe beter JD
Hopen dat 't een beetje droog blijft.. ( niet alleen voor de fotografen maar ook voor de modellen natuurlijk )
Wijnand

Hopen dat 't een beetje droog blijft.. ( niet alleen voor de fotografen maar ook voor de modellen natuurlijk )
Wijnand
Nikon D610 / Nikon SB 700 / Sigma 105 mm. macro f2.8 DG / Nikkor 35 mm. f1.8 / Nikorr 24-70 2.8 /