WernerH schreef:Daarnaast gebruikte hij ook het argument dat webwinkels vaak gebruik maken van grijze import en dat je daardoor geen Nederlands model krijgt en er bij problemen met de camera soms reparatietijden zijn van 4 tot 6 maanden i.p.v. de door hem gegarandeerde "binnen 2 weken terug" garantie.
Pff, begon ie ook nog over oneerlijke concurrentie want ze hoeven geen winkel te onderhouden, bieden minder servicen en hebben dus minder kosten? Okee cameranu en cameratools zitten op een industrieterrein, maar hebben daar wel een groot pand en bovendien de meeste spullen gewoon op voorraad (dat is pas echt een serieuze kostenpost). En qua service doen ze het vaak ook helemaal niet slecht (zonder meteen te willen zeggen dat het op dat gebied toppers zijn).
Jammer dat soort winkeliers.
In mijn geval kreeg ik wel een goed verhaal en een goede aanbieding toen ik aangaf het verschil helaas te groot te vinden. Ik heb (iets) meer betaald dan bij de meeste webwinkels, maar gunde het de winkel van harte. Een goede fotowinkel schopt niet naar de concurrentie, maar zorgt ervoor dat je de spullen het liefst bij hem koopt.