Léon Obers schreef:Ongeduldig type om dat na een uur na de eerste plaatsing al op te moeten merken. Geef mensen gewoon de tijd. Voor de meesten is het gewoon werkendag.
Misschien hebben mensen vanavond, morgen of komende dagen meer tijd.
Nouja ongeduldig... het valt me op dat er mensen zijn die kijken maar niet reageren.
Eigenlijk hetzelfde als alleen commentaar geven en vervolgens niets over verbeterpunten zeggen.
ATOR schreef:Je hebt een heleboel keer je camera recht op een bloem gericht en afgedrukt. Technisch is het wel goed, het is scherp en goed belicht. Als foto is het nogal

Roy Kersbergen schreef:Ik sluit met bij Ator aan! Tevens wel handig om de volgende keer je foto's te nummeren, zo is het makkelijker commentaar te geven op een specifieke foto.
Wen er overigens maar aan dat er veel gekeken word en niet veel gereageerd, dat is nu eenmaal zoals het gaat hier.
OK! Meteen even de foto's genummerd.
Nou dat is dan duidelijk iets geduldiger zijn ik ben inderdaad gewend dat er meteen word gereageerd

Het maakt de foto waarschijnlijk interessanter om het onderwerp wat meer aan de linkerkant of rechterkant van de foto te plaatsen bedoelen jullie???
Is dit ook het geval met opnames van dichtbij? (Portret foto's?)