Je hebt gelijk Patrick, de D700 ligt duidelijk al te lang in de kast hier.
Volgens mij heeft TS al besloten beide camera's te houden.
Mijn punt is meer dat je je beter even een middagje inleest in wat PSAM inhoud en dat gaat gebruiken dan dat je met pretstanden gaat fotograferen, deze gaan alleen maar in de weg zitten.
Groeten Jan
Dilemma!!!
-
yzf1kr
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
Re: Dilemma!!!
Gewoon de D700 weg doen zo lang hij nog wat oplevert.
Voor kinderfoto's en wat familie uitjes is de D7100 voldoende, waarom kapitaal in je kast laten verstoffen als je het toch niet gebruikt.
Of beter nog beide weg doen en wat compacters kopen, zoals vele anderen hier op het forum al gedaan hebben.
Voor kinderfoto's en wat familie uitjes is de D7100 voldoende, waarom kapitaal in je kast laten verstoffen als je het toch niet gebruikt.
Of beter nog beide weg doen en wat compacters kopen, zoals vele anderen hier op het forum al gedaan hebben.
-
acccomputers
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Dilemma!!!
Na veel overwegingen en goed nadenk werk, heb ik toch besloten om de D7100 te verkopen.
De reden is omdat ik meer spullen heb voor de D700(flits, objectieven, extra accu, batterijgrip) en natuurlijk full frame.
Ik wil ze gewoon niet beide houden om de simpele reden dat ik het zonde vind en zo vaak gebruik ik ze niet.
De d700 is natuurlijk een wat oudere toestel en op de d7100 zit nog garantie en heeft maar 1200 clicks en de D700 is op alle vakgebieden een betere camera.
Met het geld kan ik een goede allround lens kopen.
Nogmaals bedankt voor jullie adviezen, meedenken, tips etc...
Abdel
De reden is omdat ik meer spullen heb voor de D700(flits, objectieven, extra accu, batterijgrip) en natuurlijk full frame.
Ik wil ze gewoon niet beide houden om de simpele reden dat ik het zonde vind en zo vaak gebruik ik ze niet.
De d700 is natuurlijk een wat oudere toestel en op de d7100 zit nog garantie en heeft maar 1200 clicks en de D700 is op alle vakgebieden een betere camera.
Met het geld kan ik een goede allround lens kopen.
Nogmaals bedankt voor jullie adviezen, meedenken, tips etc...
Abdel