Het design van auto's.
Re: Het design van auto's.
Hoi Paul, het zijn mooie auto's, maar ik vind ze maar matig in beeld gebracht. Alleen foto 10 vind echt mooi, maar dan ook echt mooi.Paul Demo schreef:1
![]()
Ben het met je eens, maar helaas het licht was beroerd in die ruimte en ik had maar 1 flitser bij me. IK ga van de week nog eens terug al het donker is, dan is er m.i. nog meer te bereiken.Frederix schreef:Hoi Paul, het zijn mooie auto's, maar ik vind ze maar matig in beeld gebracht. Alleen foto 10 vind echt mooi, maar dan ook echt mooi.Paul Demo schreef:1
![]()
- SwederD70
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Leuk leuk...design.
Moet je alleen niet op zondagmiddag naar toe gaan, lekker druk
Hangen ze net op alle auto's bordjes "niet aanraken"
Kom je met je 50mm f/1.8 beeldhoek te kort en met de 18-70mm scherpte en bokeh...
Maar fotografisch kun je je er desondanks erg uitleven...

Alleen doet ie het in wit niet zo goed, het carbonfibre flankdeel overheerst teveel

Kom je met je 50mm f/1.8 beeldhoek te kort en met de 18-70mm scherpte en bokeh...

Alleen doet ie het in wit niet zo goed, het carbonfibre flankdeel overheerst teveel

Een tweede keer gaan is mij helaas niet gelukt door de griep. Maar ik was er vorige week, exact om 12.00, ik kon zelfs overal aankomen.SwederD70 schreef:Leuk leuk...design.
Alleen doet ie het in wit niet zo goed, het carbonfibre flankdeel overheerst teveel![]()
Maar mooi het detail van de tankdop.
- Onno
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Een volgende keer toch graag strenger selecteren, hoe moeilijk ook...Paul Demo schreef:Sorry voor de hoeveelheid foto's, maar de auto's zijn ook zo mooi![]()

Beter is om een link te sturen naar een foto-pagina op je website met deze hoeveelheden.