1.
[

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Bedankt Saskia!Saskia Janssen schreef:Mooie foto's, lekker sfeertje!
Ja dat had ik nu ook, het is voor mij ruim anderhalf uur rijden. Wilde graag in mn vakantie gaan maar toen zat t weer niet ech mee. Zaterdag was ook niet perfect maar ben erg blij dat ik toch gegaan ben!Roy Kersbergen schreef:Mooie foto's op herkenbare plekken. Ik neem mijzelf bijna ieder weekend voor om er heen te gaan maar het komt er nooit van. Erg slecht want het zijn mooie plekken.
Dank je Dick, Op de een of andere manier heb ik dit keer zelfs meer staande dan liggende foto'sdrf schreef:Een hele mooie serie, mooie kleuren. Ik vind het ook erg leuk dat je een aantal staande foto's hebt gemaakt.
Groet, Dick
Bedankt! Het fijne van dit forum is dat je zo veel van anderen kunt leren, en zo leuk als het lukt om dat toe te passen.pimmetje schreef:Mooi gefotografeerd. Ook erg goed gekaderd vind ik.
Bedankt voor reactieFrankie schreef:Fijne serie, mooie kleuren en sfeer om maar in herhaling te vevallen.
Bedankt voor je reactie Ron! Was achteraf inderdaad niet heel rouwig om die mist.Ron Westbroek schreef:Mooie foto's en die mist heeft ook wel wat.