Week of drie geleden, toen het nog écht meer herfstig dan winter was, een paar vroege uurtjes in de omgeving van Doornenburg rondgestruind. Het kasteel alleen al is een bezoek waard en met een wandeling over de dijken en uiterwaarden is de ochtend snel gevuld. In die uiterwaarden lopen gave Koniks met rasta looks rond (wat een verschil met een 'dorpspony') en er van alles te zien op en rond de rivier. Fort Pannerden valt niet veel aan te beleven (gesloten) maar daarna helemaal doorlopen tot het uiterste puntje levert een markant puntje rivierlandschap op.
Ik vind de kleur serie interessanter(en erg fraai) dan de z/w Frank. De foto's met de dame zijn prima maar de paarden had ik graag in kleur gezien.
Ik ga gauw nog een keer kijken
Dank voor jullie reacties! Nummer 3 t/m 5 ook mijn favorieten Jannette en Johan. Peter ik snap wat je bedoelt. Op verzoek van een medeforummer deze geplaatst (alles op een na van de 58). De foto's waar de tekening (bij 1, 4) van dat objectief het mooist naar voren kwam en 'mensenfoto's' had ik alleen in zwart wit en was te lui om opnieuw te uploaden.
Laatst gewijzigd door Frankie op wo dec 17 2014 11:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.