aanmelden flickr.
aanmelden flickr.
Goede morgen forum leden.
Hierbij mijn eerste vraag nadat ik mij vorige week heb aangemeld.
Ik probeer mij aan te melden bij flickr maar wat ik ook probeer het lukt niet.
Het probleem is dat de postcode niet bestaat in Nederland, volgens de aanmelding site.
Nu heb ik al div. andere postcode´s geprobeerd maar helaas.
Heeft een van jullie daar ook een probleem mee gehad en zo ja wat was de oplossing.
Alvast bedankt.
Hierbij mijn eerste vraag nadat ik mij vorige week heb aangemeld.
Ik probeer mij aan te melden bij flickr maar wat ik ook probeer het lukt niet.
Het probleem is dat de postcode niet bestaat in Nederland, volgens de aanmelding site.
Nu heb ik al div. andere postcode´s geprobeerd maar helaas.
Heeft een van jullie daar ook een probleem mee gehad en zo ja wat was de oplossing.
Alvast bedankt.
- Franklin
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Hallo,
Vreemd. Ik had geen enkel probleem om een account aan te maken.
Maar als je deze site wil gebruiken om foto's hier te laten zien, kun je misschien makkelijker hier http://photobucket.com een account aanmaken.
Die geven je meteen onder iedere foto de [img].......[/img] link die je hier op het forum kunt plaatsen om de foto hier te laten zien.
Groet en succes, Franklin.
Vreemd. Ik had geen enkel probleem om een account aan te maken.
Maar als je deze site wil gebruiken om foto's hier te laten zien, kun je misschien makkelijker hier http://photobucket.com een account aanmaken.
Die geven je meteen onder iedere foto de [img].......[/img] link die je hier op het forum kunt plaatsen om de foto hier te laten zien.
Groet en succes, Franklin.
D850; D500; MB-D18; MB-D17; AF-S 14-24/2.8, AF-S 24-70/2.8; AF-S 70-200/2.8; AF-S 200-500/5.6E ED VR; AF-S 105/2.8 Micro; AF-D 50/1.8: AF-D 85/1.8; PC Nikkor 35/2.8; TC-14E III; SB-900; Nikon 1: 1J4; 10-30/3.5-5.6; FT-1
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
De registratieprocedure bevat een voor niet-Amerikanen storende fout. Bij het eerste
formulier (hierboven) wordt er niet naar je land van herkomst gevraagd. Maar de postcode
wordt niet herkend als zijnde uit de VS, dus vraagt Yahoo je om dat aan te passen.
Het scherm dat dan getoond wordt heeft gelukkig wél een landveld.
Vul nog een keer je postcode in
Zet het land op Netherlandd
zie ook:
uitgebreid aanmelden Flickr pdf bestand pagina 3 ev
formulier (hierboven) wordt er niet naar je land van herkomst gevraagd. Maar de postcode
wordt niet herkend als zijnde uit de VS, dus vraagt Yahoo je om dat aan te passen.
Het scherm dat dan getoond wordt heeft gelukkig wél een landveld.
Vul nog een keer je postcode in
Zet het land op Netherlandd
zie ook:
uitgebreid aanmelden Flickr pdf bestand pagina 3 ev
Laatst gewijzigd door Marten op ma nov 12 2007 11:15 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste Klik-klak,
Ik plaats mijn foto's allemaal vanuit Picasa, helemaal gratis en geen aparte yahoo account aan te maken, gewoon met bestaande gegevens inloggen. Enige is dat je Picasa (gratis) moet downloaden. Heb je meteen een fotobeheerprogje.
Voorbeeld van foto's op deze site: zoek even op Peru 2007.
Gr.,
Wouter
Ik plaats mijn foto's allemaal vanuit Picasa, helemaal gratis en geen aparte yahoo account aan te maken, gewoon met bestaande gegevens inloggen. Enige is dat je Picasa (gratis) moet downloaden. Heb je meteen een fotobeheerprogje.
Voorbeeld van foto's op deze site: zoek even op Peru 2007.
Gr.,
Wouter