Wat er precies mis is gegaan, weet ik niet.
Maar je hebt je adres veranderd.
Ooit hebben wij (als anti-spammaatregel) ingesteld dat nieuwe gebruikers geactiveerd moeten worden door een beheerder of moderator, dat heeft jammer genoeg ook als consequentie dat de account bij een adresverandering ook weer geactiveerd moet worden.
Op het moment dat jij niet meer in kon loggen, heb je een nieuw wachtwoord aangevraagd.
Toen zat je account in een rare fase.
Wat ik toen gedaan heb, was de account opnieuw activeren en het wachtwoord veranderen in iets anders (dat kan ook via het beheerspaneel)
Toen heb ik voor jou ingelogd met je nieuwe wachtwoord en de captcha ook ingevuld, zodat die weer gereset was.
Een paar dagen later begon het opnieuw. Het enige wat ik kan bedenken is dat je je daar gewoon vergist hebt met het wachtwoord en drie keer fout hebt ingelogd. Waarom je de captcha niet in kon vullen is mij niet duidelijk, dat zou kunnen liggen aan het feit dat je nog steeds iets probeerde met het verkeerde wachtwoord. Had je dat toen misschien veranderd?
De tweede oplossing was grotendeels hetzelfde voor mij als de eerste, alleen was je nu al geactiveerd, dus heb ik het wachtwoord weer veranderd in iets dat ik wist en ingelogd via wachtwoord en captcha.
De reden dat ik beide keren het wachtwoord veranderde, is dat wij jullie wachtwoord niet kunnen achterhalen. Dus om in te loggen moet ik het wachtwoord veranderen in iets dat ik weet.
Na zo'n actie van de beheerder is het voor de gebruiker dus wel zo verstandig om het wachtwoord weer te veranderen in iets dat de beheerder niet meer weet

Iedereen maakt fouten, zelfs ik.