Dank voor de suggesties, er komen al heel wat leuke dingen voorbij!
djunclesam schreef:Mooi ontworpen dunne tablets en telefoons verpesten met lelijke dikke covers en hoezen. Eeuwig zonde als je het mij vraagt...

Tsja, gaat het om het design of om het gebruik?

Uiteraard vind ik 'm zónder cover ook mooier, maar ik ga dat ding overal naar toe meeslepen en dan is 't best prettig als hij een beetje beschermd is.
fmulders schreef:Een cover met een keyboard heeft (m.i) niet zoveel zin, en maakt het geheel ook nog eens zwaar en dik. Ik gebruik al een tijd een Jisoncase... Supertevreden over.
Als ik 'm alleen voor de fun zou gebruiken, zou ik eveneens voor een Jisoncase-achtige gaan. Ziet er strak uit. Maar ik gebruik 'm straks ook tijdens allerlei vergaderingen, en dan is een toetsenbord best handig. Wie weet koop ik er alsnog een mooie design-cover bij
Ze hebben er bij Kensington in ieder geval over nagedacht:
De engineers van Apple hebben slapeloze nachten gehad over het zo dun mogelijk maken van de iPad Air 2. Maandenlang aanpassen, herontwerpen en ruzie maken hebben geleid tot een tablet van 6,1 millimeter dik. Zo¿n slank apparaat inpakken in een hoes met obesitas zou een doodzonde zijn. Kensington begrijpt dat. De KeyFolio Thin X2 is 3,6 millimeter dik en biedt dankzij de polycarbonaat behuizing adequate bescherming voor je iPad.
Overigens vind ik zelf deze cover in zijn soort niet lelijk: