Hallo,
Wie kan mij helpen.
Ik heb een D3200. Ik was aan het filmen (heb een zoontje van 1) en toen kreeg in een foutmelding in mn scherm.
"Kan deze geheugenkaart niet gebruiken. De kaart is mogelijk beschadigd.Plaats een andere kaart."
Op het kaartje zelf zie ik geen zichtbare schade.
De sd card kan ik ook niet aflezen op mijn laptop. Ik zie hem wel maar hij kan hem niet openen...
Als ik hem in de camera stop duurt het heel lang voordat deze aan is. En dan krijg ik weer die foutmelding.
Ik kan dan GEEN andere functie toetsen gebruiken. helemaal niks.
Er staan nog zulke mooie foto's op.....
Iemand nog een idee??? Of dit eerder mee gemaakt?
Het is een SDHC Sandisk 16gb Extreme kaartje. Daar is garantie op?
Kan alleen mn aankoop mail niet meer vinden.... vast weggegooid...
Foutmelding Sd card
- pveenstra
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Foutmelding Sd card
Je kaart is vast beschadigd. Maar met recovery-software kan je misschien nog foto's terughalen. Er zijn ook (computer)bedrijven die het kunnen doen.
Hartelijke groet,
Peter Veenstra
Peter Veenstra
Heb in het verleden veel kunnen uitlezen op een Linux comp. Windows kon er niks mee. Evt een optie.
- John Hoenen
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Als je een account hebt aangemaakt toen je de kaart gekocht hebt, kun je inloggen en in veel gevallen de bestellingen die je gedaan hebt terugzien.
Je kunt dan meestal de aankoopfactuur downloaden.
Succes met de kaart.
Gr. John.
Je kunt dan meestal de aankoopfactuur downloaden.
Succes met de kaart.
Gr. John.
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: **
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Ik had hetzelfde probleem, tijdens onze roadtrip in de VS. Eenmaal terug had ik allerlei software geprobeerd om de foto's terug te halen, maar dat werkt allemaal niet als de kaart niet gezien wordt. Niet in de pc of card reader.
In Duitsland heb ik toen een bedrijf gevonden die nog wel in staat is de foto's terug te halen (Recoverfab), er is uiteindelijk niks verloren gegaan! En snel geregeld!
Misschien kan Recoverfab voor jou nog wat betekenen, als je nog steeds met het probleem zit.
Succes!
In Duitsland heb ik toen een bedrijf gevonden die nog wel in staat is de foto's terug te halen (Recoverfab), er is uiteindelijk niks verloren gegaan! En snel geregeld!
Misschien kan Recoverfab voor jou nog wat betekenen, als je nog steeds met het probleem zit.
Succes!