Een collega cursist is in het bezit van een D5100. Tijdens de cursus zijn we regelmatig in het menu of instellingenscherm bezig. Bij mijn D5200 blijft het schermpje gewoon aan terwijl bij hem het scherm na korte tijd op zwart gaat, met de ontspannen gaat hij wel weer aan, maar het is erg vervelend.
Hoe kunnen we deze instelling veranderen? We hebben de hele handleiding al door gespit.
Alvast bedankt voor jullie hulp
Verstuurd vanaf mijn SM-T320 met Tapatalk
Slaapstand d5100
Re: Slaapstand d5100
Op mijn D70 werkt het als volgt:
- er is een menu-onderdeel (07) Beeld bekijken ON / OFF
- er is een menu-onderdeel (22) Monitor Uit - waarna je kunt kiezen voor een aantal instelbare tijden dat het ding aanblijft: in mijn geval 10 sec, 20 sec, 1 min, 5 min, 10 min.
Kan me niet voorstellen dat zulks op een 5000-serie camera niet zou kunnen.
- er is een menu-onderdeel (07) Beeld bekijken ON / OFF
- er is een menu-onderdeel (22) Monitor Uit - waarna je kunt kiezen voor een aantal instelbare tijden dat het ding aanblijft: in mijn geval 10 sec, 20 sec, 1 min, 5 min, 10 min.
Kan me niet voorstellen dat zulks op een 5000-serie camera niet zou kunnen.
- gijs sandberg
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Beste R,
In mijn engelstalige versie van het handboek lees ik over de instellingen Auto Off Timers, net als bij de D5100.
Groeten, Gijs
In mijn engelstalige versie van het handboek lees ik over de instellingen Auto Off Timers, net als bij de D5100.
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
- Rezie_L
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
We gaan eens op zoek
https://www.gebruikershandleiding.com/d ... 2021:03:01" onclick="window.open(this.href);return false;
Blz 6 (24 in de pdf) verwijst naar Persoonlijk Instelling optie c2 met uitleg op blz 160 (=178 in de pdf)
Blz 6 (24 in de pdf) verwijst naar Persoonlijk Instelling optie c2 met uitleg op blz 160 (=178 in de pdf)
- Rezie_L
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
We hebben het gevonden! Bedankt voor jullie hulp!