Je elkaar niet aanraken/hinderen zodra de voeten in de lucht zijn bij een line-out. Dat mag dus nietKristian schreef:mag dat zo hinderen voordat de bal in de buurt is?
Persoonlijk zou ik ze even rechtzetten op de hekken in de achtergrond. En de onscherpte in de laatste foto is wel erg onrustig. Vind ik niet lekker kijken zo...mandersp schreef:De 1e keer hockey gefotografeerd.
Ontbrekende onderbeen vind ik niet lekker kijken. Verder leuke plaat maar was beter geweest als je niet zo loodrecht erop had gestaan. Deze zou bij mij niet zo snel door de selectie komen. Bij schaatsen zie je ook dikwijls armen en benen als amptutatie stompjes, die gaan bij mij dan gelijk de prullenbak in. Jammer van een goede plaat soms, maar voor mij persoonlijk is dat hetzelfde als een onscherpe plaat. Eerste voorbeeldje in mijn LR bibliotheek van afgelopen weekend:pietje-nukem schreef: Stijf links
Ik was bezig met fotograferen en had alleen 400mm mee, toen in de rust opeens dit ventje met zijn snotneus op 2 meter naast me kwam staan.djunclesam schreef: Ontbrekende onderbeen vind ik niet lekker kijken. Verder leuke plaat maar was beter geweest als je niet zo loodrecht erop had gestaan. Deze zou bij mij niet zo snel door de selectie komen.