Nieuwe forumsoftware en nieuwe server

Plaats hier je vragen en opmerkingen over dit forum.

Onderwerp:

Re: Nieuwe forumsoftware en nieuwe server

Berichtdoor Peter » wo dec 02 2015 8:34 pm

@ Chris
daarvoor zijn andere fora beter geschikt :wink:
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7745


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Nieuwe forumsoftware en nieuwe server

Berichtdoor Patrick » wo dec 02 2015 8:34 pm

Ik moet je aanmelding gemist hebben Roy toen er een oproep gedaan werd voor extra vrijwilligers....

Er is voor gekozen het team een dag bij elkaar te zetten. Dat was het best te organiseren en koste ons het minste van onze vrije tijd. Er is wat voorwerk gedaan, maar zijn tegen wat zaken aangelopen die niet direct verwacht waren. Daardoor zijn er wat zaken blijven liggen die niet meer in de zondag pasten.

Ik kan nog wel wat redenen geven, maar voel me eerlijk gezegd niet echt verplicht ons te gaan verantwoorden tegenover je. Ik had je opmerking de vorige keer al gezien en genegeerd en stel het niet echt op prijs dat je mij/ons zo min of meer dwingt tot dit soort discussies.

Roy Kersbergen schreef:Hulde voor de snelheid waarmee het e.e.a. wordt opgelost.

Maar het blijft mij nog steeds een raadsel waarom er niet beter is voorbereid? Waarom er niet getest is (template had je voor kunnen bereiden op een test clone van dit forum, exporteren als hij goed is en klaar). Als dit beter was gegaan hadden de forumgebruikers er niet of nauwelijks last van gehad.

Ik doe veel grote migraties/projecten (ja heb ook sites/forums zoals deze gedaan) en alles met de insteek de impact zo laag mogelijk te houden.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26812


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nieuwe forumsoftware en nieuwe server

Berichtdoor Roy Kersbergen » wo dec 02 2015 9:42 pm

Patrick, ik moet de oproep hebben gemist toen er gevraagd werd naar extra vrijwilligers...

Je bent mij absoluut niets verplicht qua verantwoording, ik vroeg me alleen af waarom deze keuzes gemaakt zijn. Ik snap dat dit vrijwilligerswerk is en dat jullie niet weekenden bij elkaar gaan zitten maar met iets logischer nadenken en iets betere voorbereiding hadden jullie m.i. het net wat beter voor elkaar gekregen. Nogmaals, ik reken niemand iets aan maar vroeg het me slechts af. Voor de rest hulde voor wat jullie doen en de tijd en effort die jullie er in steken :wink:

Het had je overigens wel gesierd als je me (toen) een PM had gestuurd i.p.v. dat laatste zinnetje.
Gebruikersavatar
Roy Kersbergen

Forumlid
Berichten: 1680


Locatie: Doesburg
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nieuwe forumsoftware en nieuwe server

Berichtdoor JaapV » wo dec 02 2015 9:59 pm

Bovendien is het in dit stadium mosterd na de maaltijd.
Groet, Jaap

Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Gebruikersavatar
JaapV

Clublid
Berichten: 5194


Locatie: Oud-Beijerland
Ervaringsniveau: ***
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nieuwe forumsoftware en nieuwe server

Berichtdoor Patrick » wo dec 02 2015 10:12 pm

Daar ga je weer. We hadden iets logischer moeten nadenken...

Sorry Roy. Met dat soort opmerkingen krijg je mij echt op de kast. Als je details over het proces wil krijgen, dan had JIJ een PB kunnen sturen in plaats van dit soort "ik doe niets maar weet het wel beter" opmerkingen in een publiek draadje te plaatsen.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26812


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nieuwe forumsoftware en nieuwe server

Berichtdoor Roy Kersbergen » wo dec 02 2015 10:19 pm

Laat maar Patrick, er zit bij mij geen kwaad in de zin. Jij vat dat blijkbaar wel zo op en daar kan ik niets mee. Dit zegt gelukkig meer over (zoals zovaak gebleken op dit forum) jou dan over mij. Ik zeg niets meer...
Gebruikersavatar
Roy Kersbergen

Forumlid
Berichten: 1680


Locatie: Doesburg
Ervaringsniveau: **
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Nieuwe forumsoftware en nieuwe server

Berichtdoor Peter » wo dec 02 2015 10:29 pm

1e bericht van dit draadje dan maar in de herhaling

Zie je ergens software fouten (webshop, website, etc.), stuur dan een mailtje naar technischbeheer@nikon-club-nederland.nl.
Dan pakken we het zo snel mogelijk op.

En...in de toekomst bekijken we nog de mogelijkheden van andere templates.
Heb je kennis van HTML/CSS ? hulp is altijd welkom..
Gebruikersavatar
Peter

Clublid
Berichten: 7745


Locatie: Ameland / Enschede
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Het Forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten