Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Fotografie maandopdracht. Per september 2011 is deze foto opdracht overgegaan in de NCN Foto opdracht.

Wie heeft volgens jou het best het onderwerp: "Hier sta ik vierkant achter" verbeeld.

richhanz
0
Geen stemmen
boem
0
Geen stemmen
sled9e
1
4%
Charlie Scene
2
8%
Roy Kersbergen
2
8%
jur001
10
40%
edrocket
0
Geen stemmen
Frank Roelofs
0
Geen stemmen
Sandor Gora
2
8%
jfbat
0
Geen stemmen
josti
0
Geen stemmen
Belinda
3
12%
Marco D750
5
20%
Peter
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 25

Onderwerp:

Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor Mieke53 » di dec 01 2015 3:17 pm

Dames en heren, we mogen weer stemmen voor de opdracht:

Hier sta ik vierkant achter.
Zoals altijd: motiveren mag, hoeft niet, wel leuk :)

14 foto's maar liefst, met een moeilijk onderwerp om te verbeelden.
Met het onderwerp van opdracht 28 zullen velen mee kunnen doen zoals ik hem heb bedacht :)

Ik wens iedereen een heel fijne Sintviering.
Groet, Noor

Linkje naar:
de foto's van opdracht 27 http://www.nikon-club-nederland.nl/forum/viewtopic.php?f=61&t=62609
linkje naar de nieuwe opdracht: http://www.nikon-club-nederland.nl/forum/viewtopic.php?f=61&t=62945
linkje naar de winnaar: volgt z.s.m.
Gebruikersavatar
Mieke53

Forumlid
Berichten: 2385


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor Mieke53 » di dec 01 2015 4:47 pm

Hoi allemaal,

1. Ik heb maar even afgetrapt.
Met de deur in huis:
De foto van Sandor: kwam bij me binnen als "BAM".
Over het algemeen moet er dan nog wel wat binnenkomen wil mijn stemming dat veranderen.
Het is een statement, een statieportret in huiselijke kring. De sloffen... heerlijk! De hond...zie hem zitten, zo braaf gehoor gevend. Het geeft een extra dimensie aan het totaalbeeld. Sandor staat daarnaast pal achter zijn partner, vriend of huisgenoot.
Ik vind hem van een grote klasse, Huppekee, 1x1m aan de wand.

De foto's van Peter en Edrocket ook super, gedeelde 2e plaats. Statement van beide op een heel eigen wijze.
Ook ik sta nog steeds achter zwarte Piet. Maar zie hem niet als de zwarte Piet :wink2: (als gezegde)

De foto van Belinda: heel leuk bedacht. Altijd weer een verrassing jouw bijdrage. Prima uitsnede het vierkant en ook hier een statement.

De foto van jur: Prachtig, hoeveel dimensionaler wil je het het krijgen. Mooi werk ook van de kunstenaar. Een echte jurr-foto.

De foto van richhanz: prima foto maar wat saai, ik snap het concept van de vierkant en de architectuur. Toch had de foto meer verdieping kunnen krijgen om iemand achter die vierkante ruitjes te zien.

de foto van boem: De foto is voor avondfotografie wat mij betreft iets te laat genomen. Technisch had ik meer details willen zien in het nu dichtgelopen zwart.
Het vierkant haal ik er niet uit, maar ik vind het wel top dat je de uitdaging bent aangegaan, verder gekomen dan ik bij deze opdracht.

de foto van sled9e: weer een topper. Erg mooi en grafisch beeld. Mooi om te merken dat ik er lang naar kijk. Dat maakt hem spannend.

de foto van Charlie: Prachtige aanwinst voor hun fotoboek. Mooie gedetailleerde opname en ook hier een persoonlijk statement. Mooi ook het stedelijke op de achtergrond.

de foto van Roy Kersbergen: Voldoet aan de opdracht maar ik vind hem wat saai. Ik had er graag nog wat bij of in gezien.

de foto van Frank: Het bord verwijst naar de opdracht maar de foto in zijn totaliteit bekoort me niet.

de foto van jfbat : Ik snap wat je zag en het voldoet daar aan. Toch ook hier bekoort de foto me niet. Mis er ook iets aan.

Josti: Prima foto, maar ik had liever de tekst van Sjakie Schram op de reclame gezien, nu is er net iets teveel tekst bij gezet om het allemaal te verklaren. Voor een ander item zou ie het prima doen.

de foto van Marco D750: Mooie dieptewerking in deze foto. Aan het onderwerp vierkant voldoet hij, maar ik mis er ook iets in. Te weinig beeld wat me boeit.

Groet, Noor
Gebruikersavatar
Mieke53

Forumlid
Berichten: 2385


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor jur001 » wo dec 02 2015 8:12 am

Hoi hoi,

Hierbij ook van mij mijn mening over de foto’s. Ik vind het altijd weer moeilijk om wat te zeggen over de foto’s van anderen maar wil het wel weer proberen. Zeg er voor de zekerheid maar weer bij dat het om mijn mening gaat en dat het ook altijd positief bedoeld is.
Ik probeer daarbij altijd op een aantal zaken te letten:
- Voldoet de foto aan de opdracht
- Techniek (voor zover ik daar goed over kan oordelen)
- Wat doet de foto met mij.

De opdracht van deze maand vond ik geen eenvoudige, “Hier sta ik vierkant achter”. Je kunt dit volgens mij op 4 manieren benaderen:
- Het is onderwerp waar je vierkant achter staat MET iets vierkants in de foto
- Je staat er letterlijk zelf vierkant achter
- Het is een onderwerp waar je vierkant achter staat
- Er zit iets vierkants in de foto
En het moet dan uiteraard ook een aansprekende foto zijn.
Normaal heb ik het nooit over mijn eigen foto maar heb geprobeerd het eerste te doen. Uiteraard iets vierkants in de foto en ik sta vierkant achter nieuwe technische ontwikkelingen.

Maar goed nu over de foto’s

Eerst de foto’s die volgens mij aan de hele opdracht hebben voldaan:
- Charlie Scene  Trouwen en (weliswaar redelijk verborgen) een vierkant tussen de hoofden van het bruiloftspaar (had het zelf niet direct gezien, maar heb het uit betrouwbare bron). Ik had misschien alleen de uitsnede net wat groter gepakt zodat links en rechts de hele arm erop had gestaan. Verder top. Past heel goed in het thema.

- EdRocket  Vluchtelingen opvang en uiteraard de vierkante ramen in het gebouw. Foto past volledig in het thema, mits je de uitleg erbij hebt gehad van Ed. En dat is iets wat ik net wat minder vind aan deze foto. Hij spreekt me niet zo aan, en dat doen de foto’s van Ed normaal gesproken wel (kijk maar naar de vorige opdracht). Maar wel een hoop vierkantjes, dat wel.

- Frank Roelofs  Dit vind ik weer een leuke foto en helemaal volgens het thema. Je wil dan toch weten wat er allemaal gevaarlijk is.

De enige foto die volgens mij voldoet aan het tweede:

- Sled9e: Hele mooie foto. Je staat er letterlijk vierkant achter. Ik vind het in deze foto ook leuk dat hij niet is recht gezet en dat er van de foto geen vierkante uitsnede is gemaakt

Dan hebben we de foto’s waar je vierkant achter het thema staat:
Eerst de foto’s van Sandor en Belinda. Die bespreken beide hetzelfde thema, namelijk achter je gezin staan:
- Sandor Gora: Thema technisch snap ik de foto. Leuk idee, alleen doet de foto mij niet zo veel. Als ik er naar kijk dan lijkt het voor mij gewoon een even snel gemaakte foto in de hal. En dat is het waarschijnlijk niet en dat is jammer. Wel werkt hier de vierkante uitsnede goed.

- Belinda: Ook een leuke foto. Heel duidelijk waar je achter staat, en hier werkt de vierkante uitsnede ook heel goed.

- Josti: Ook een leuke foto. Qua Thema helemaal duidelijk. Mis alleen een beetje het “vierkante” in de foto.

- Peter: Qua Thema, heel duidelijk. Alleen de foto zelf doet me niet zo veel en ik snap de telefoon ook niet helemaal. Hij is ook erg zwart waardoor er weinig tot geen details overblijven. Dat is jammer.

Dan als laatste de foto’s die iets vierkants hebben.

- Richhanz: Deze foto zegt me niet zo veel. Hij past in het thema omdat een aantal raampjes vierkant zijn (hoewel er meer niet vierkant als wel zijn). Verder een beetje saai. Het is ook jammer dat het gebouw er net niet helemaal op staat (links valt er net een deel vanaf).

- Boem: Leuke foto. Ik zou misschien, als dat mogelijk was, iets meer naar links zijn gaan staan. En misschien was een vierkante uitsnede hier mooier geweest. Komt het vierkante gebouw beter tot zijn recht. Ook is hij naar mijn idee net wat te donker waardoor er niet zo veel details

- Roy: Schitterende foto. Kan hier verder niks over zeggen, behalve dat hij niet dubbel in het thema past (of ik zie iets over het hoofd). Maar ik vind hem helemaal top.

- JfBat: Sfeervolle foto. Alleen voor mijn gevoel net iets te donker aan de onderkant. En een iets andere hoek van fotograferen was misschien beter geweest. Het is voor mij nu namelijk niet meer herkenbaar als gebouw, en dat is jammer.

- Marco: leuke foto, maar misschien was een wat krappere uitsnede wat mooier geweest en ik had misschien geprobeerd om het 2e vierkant ook goed in beeld te krijgen. Dan had je nog een betere diepte werking gehad.

Alles bij elkaar was het een hele moeilijke opdracht vond ik. Zeker om het hele thema op een mooie manier in beeld te brengen.
Als ik alleen op foto zou kiezen dan zou ik voor de foto van Roy gaan. Die vind ik het mooiste.
Als ik kijk naar het hele thema dan zou ik voor de foto van Charlie Scene kiezen. Dat vind ik de mooiste foto van diegene die volledig aan het thema voldoen.

Afijn. Tot zover mijn bijdrage. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft en nogmaals, het is als opbouwende kritiek bedoeld. Het was een hele moeilijke opdracht en je ziet dat iedereen er toch behoorlijk over nagedacht heeft.

Gr
Jurgen
Nikon D500 / D700 / Nikkor AF-S 24-120mm f/4G ED VR (FX) / Tokina AT-X Pro SD 12-24mm F4 (IF) DXII / Sigma 100-400mm F5-6.3 DG OS HSM / Nikkor AF-S 35mm f/1.8G DX / Nikkor AF-S 85mm f1.8G FX / Sigma 105mm f/2.8 DG Macro HSM

Flickr: Jurgen
Gebruikersavatar
jur001

Clublid
Berichten: 286


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor Mieke53 » wo dec 02 2015 12:32 pm

:thumbup: Prima verwoord Jurgen.
En je ziet: de foto's die jij mooi vind vind ik weer matiger. Het is inderdaad zeer persoonlijk zonder iemand af te maken.
Gebruikersavatar
Mieke53

Forumlid
Berichten: 2385


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor LJ-Jochem » wo dec 02 2015 1:17 pm

Hulde aan iedereen die wat heeft kunnen maken deze maand :thumbup: Zelf ontbrak het me aan ideeën.

Mijn stem gaat naar Marco D750.
Groet, Jochem

| Nikon D750 | Samyang 14mm f/2.8 IF ED UMC AE | Tamron SP 24-70mm f/2.8 Di VC USD | Tamron SP 90mm f/2.8 Di VC USD | Tamron SP 70-200mm f/2.8 Di VC USD G2 |Yongnou Speedlight YN568EX |
|Flickr | 500px
|
Gebruikersavatar
LJ-Jochem

Clublid
Berichten: 734


Locatie: Beesd
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor sled9e » wo dec 02 2015 1:17 pm

Even nog een kleine uitleg voor mijn foto is dat hier een spandoek wordt gespoten voor een door mij gesteunde club .
Ik zelf heb gekozen voor marco d750 , al is de foto op mijn telefoon scherm hier iets te donker.
Mensen/gezinnen/trouwen/liefde kan ik persoonlijk weinig mee , nog wel mooi neergezet vond ik de plaat van edrocket met de lijntjes paaltjes mensjes etc. op de juiste plaatsen in het beeld.
-/
sled9e

Forumlid
Berichten: 144


Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor Richard » wo dec 02 2015 2:55 pm

Mijn stem is naar Belinda gegaan; leuk idee om het tussen het groen uit te voeren. Ik heb meer met groen dan met bebouwing, komt ook terug in de locatie waar ik woon.

@Jurgen, dit is de originele linkerkant, alleen het uiterste hoekje zal er zijn afgevallen ;-) Mijn 17 mm pakt de gehele voorkant niet in één keer, met voetzoom naar achteren gaat de onderkant schuil achter de dijk, vandaar ook de schaduw.

Afbeelding
Met vriendelijke groet,

Richard
Gebruikersavatar
Richard

Serverbeheerder
Berichten: 3579


Locatie: West-Friesland
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor jfbat » wo dec 02 2015 6:25 pm

jur001 schreef:jfBat: Sfeervolle foto. Alleen voor mijn gevoel net iets te donker aan de onderkant. En een iets andere hoek van fotograferen was misschien beter geweest. Het is voor mij nu namelijk niet meer herkenbaar als gebouw, en dat is jammer.

Toch is mijn idee achter de foto daarmee wel gelukt: het gebouw zo op de foto zetten, dat het als zodanig bijna niet meer herkenbaar is. :thumbup: (ik heb ook nog twee andere foto's in de serie waarin het gebouw beter herkenbaar is, dit vond ik de meest geslaagde).
Niet omdat het moet • Maar omdat het kan
D7100 [Si 35 f1.4 A • Ni 85 f1.8G • Ta 17-50 f2.8 • To 11-16 f2.8] • OM-D E-M10 [Pa 20 f1.7 • M.Z 14-42 f3.5-5.6 • Sa 7,5 f/3.5 fisheye]
Gebruikersavatar
jfbat

Forumlid
Berichten: 1017



Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor Mieke53 » wo dec 02 2015 6:39 pm

Mee eens, als dat je bedoeling was.

Dan toch, zoals Jur suggereert, beter een ander standpunt genomen?
Gebruikersavatar
Mieke53

Forumlid
Berichten: 2385


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor edrocket » do dec 03 2015 3:49 pm

Bij elke opdrachtbeoordeling probeer ik buiten mijn eigen denkraam te gaan. En dat is knap lastig. ‘Hier sta ik vierkant achter’ is wat mij betreft een statement.

Met die insteek zijn er een paar die aan mijn idee voldoen. Die van mij ; ), van Sandor, van Belinda, van Peter, Josti ook wel en in mindere mate die van Charly. Mijn eigen foto had misschien geen tekst moeten hebben.

Verreweg de mooiste foto vind die van MarcoD750, Jur heeft ook weer een prachtige inzending. Maar ze hebben iets vierkanterigs. Dat sluit tóch niet aan bij hoe ik de opdracht zie, hoe hard ik het ook probeer.

Andere foto’s:
Ricchanz: ik snap de inzending niet helemaal. :oops:

Boem: mooi gebouw, maar idd op het verkeerde tijdstip geschoten. Meer tekening in de lucht laat zo’n gebouw beter uitkomen denk ik

Sled9e: bijzondere foto, waar je naar kunt blijven kijken zonder te weten wat het is. Laat je raden en daar houd ik wel van.

Charlie: vierkant, letterlijk genomen, de bewerking is wat heftig.

Roy K: ik vind het altijd bijzonder als mensen dit soort dingen zien en vast weten te leggen. Het is een duistere plaat. Mooi

Jur: jaloersmakende foto. Des Jurs

Frank Roelofs: ook wel een beetje een statement denk ik, maar ik begrijp m niet helemaal.

Sandor: geen ‘BAM’ bij mij, maar als statement is ie voor mij raak. Dit gaat over jezelf/jullie zelf. Goede inzending!

Jfbat: duister! Heftig. Je dacht aan de opdracht en dat maakt dit topic voor mij zo leuk. Op zoek naar een invulling

Josti: mooie foto, leuke insteek. Ik zou de foto met veel meer ruimte rondom willen zien.

Belinda: leuk idee. Ik vind de uitvoering dit keer iets minder. Compositie en kleuren komen niey helemaal uit de verf.

Marco Bakker: die was wel ‘bam’ bij mij. Wat een bijzonder fraaie foto, wat een mooie kleuren. Past niet echt bij de opdracht. Daarbij: wat een prachtige camera. Ik ben stikjaloers op die camera en stem daarom ook niet op deze foto :p

Peter: eenvoud kan heel sterk zijn. Humoristische foto. Al ben ik in mijn mening rond de discussie behoorlijk genuanceerd ; )

Ik wéét het gewoon nog niet. Naast Sandor neig ik tóch naar Marco, al stap ik daarmee uit mijn eigen vastgeroestte gedachtenwereld… maar compositie en kleurgebruik maken het wel heel moeilijk.


Jep, ik ben er uit: Marco, maar dan vooral door de camera ;)
Gebruikersavatar
edrocket

Forumlid
Berichten: 362


Locatie: Amsterdam
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor Sandor Gora » do dec 03 2015 7:29 pm

"Hier sta ik vierkant achter" - heeft mij wel na laten denken. Eerst drong natuurlijk de geometrische vorm zich op, het vierkant. Maar als gezegde gaat de zin verder dan een vorm. Dan gaat het om principes, idealen, waarden; woorden als democratie, vrijheid van meningsuiting, scheiding godsdienst & staat, zorg voor behoeftigen, vluchtelingen, vrede, vrijheid. En als ik me dan vervolgens afvraag waar ik -als het er echt op aan komt- vierkant achter ga staan, dan is dat uiteindelijk toch mijn huisgezin. En nee Noortje, niet 1x1 aan de muur, want na lang wachten in de donkere novembermaand op een beetje licht om zonder flits binnen te werken, kwam er ineens zon bijpiepen en dat geeft een rare lichtval, vooral op de muur. En ja, Jur1, je denkt toch niet dat dat spulletje van mij lang wil blijven zitten ;-)
Mijn stem is voor Sled9e, maar dan zonder je toelichting - wel als wat abstract beeld van protest tegen waar het misgaat met mensen.
met vriendelijke groeten,
Sándor Góra

http://www.gora.nl
Gebruikersavatar
Sandor Gora

Forumlid
Berichten: 214


Locatie: Vlaardingen
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor josti » do dec 03 2015 9:57 pm

Leuk om te lezen hoe iedereen, net als ik, veel moeite heeft gehad met de invulling van deze opdracht. Des te leuker om de invulling te zien van iedereeen. Veel creatieve en mooie foto's deze maand. Ook ik had veel denkwerk nodig voor deze opdracht; "hier sta ik vierkant achter" is een uitdrukking en voor mij moest het om de betekenis van deze uitdrukking gaan, niet om het vierkant. Dus om; 'hier sta ik vierkant achter' en niet 'ik sta achter dit vierkant'. Wat dat betreft vallen er voor mij helaas een aantal af die ik fotografisch toch heel sterk vind. Hier mijn bescheiden visie op de inzendingen. Zoals altijd positief bedoeld en uiteraard ontzettend subjectief :wink:. Ik hoop dat iedereen er wat aan heeft.

Richhanz: inderdaad veel vierkantjes en een prima stitch, maar voor mij niet de verbeelding van de opdracht.
Boem: fijne avondopname, maar ook hier voor mij niet wat ik in de opdracht zie.
Sed9e: mooie creatieve plaat die gelijk hoog op mijn lijstje staat. Het thema kon ik niet helemaal duiden; in eerste instantie leek het voor mij of er iemand achter een vierkant stond of dat je was idee dat je achter de kunst van de (?graffiti-)artiest staat :?: Je uitleg snap ik helemaal.
Charlie Scene: leuk idee en mooi in zwart-wit uitgevoerd. Hier kan ik wel achter staan qua opdracht: ik verbeeld mij een vader/moeder/vriend die het volledig met dit geluk eens is.
Roy Kersbergen: ook weer een plaat die ik hoog op de lijst zou zetten als de opdracht "ik sta achter dit vierkant" was geweest. De foto zelf spreekt mij aan.
jur001: ah glow! Heel mooi gedaan en favoriet van de afvallers wat interpretatie van het thema betreft, of ik zou moeten denken dat je achter het glow-festival staat :wink: . Dat haal ik echter niet uit de foto.
edrocket: het idee past voor mij helemaal bij het thema. Het was nog mooier geweest als je een punt van herkenning van het vluchteling zijn of van bijvoorbeeld een spandoek met opschrift had kunnen meenemen in je foto.
Frank Roelofs: prima opname van iets waar je achter kunt staan. Het enige wat voor mij teveel de aandacht trekt is de witte lucht.
Sandor Gora: leuke letterlijke interpretatie van het thema. Je snapt wat je wilt zeggen ondanks dat het een simpel familieportret lijkt. Jammer dat je aan de aankleding niet iets meer zorg hebt besteed (kleding zou ik meer 'af' maken en de schakelaars rechts buiten beeld houden). Maar ja, als ze niet stil kunnen zitten...
jfbat: inderdaad een troosteloze boel daar. Je hebt duidelijk zorg besteed aan de compositie. Ik heb het idee dat er meer uit te halen is in zwart-wit,maar ik ben daarin te onervaren om te kunnen zien hoe. Ik zie ook hier niet hoe het thema in de foto terugkomt.
josti: mijn eigen inzending. Vanaf het begin heb ik dus gezocht naar iets wat de betekenis van het spreekwoord uitbeeldt. Dus een vierkant, op welke wijze dan ook, viel voor mij af en toen ik bij de ncn-activiteit in Zwolle stuitte op deze scène met o.a. de ronde luchtbellen op de poster, wist ik het. Voor de uitvoering, dank aan Debby!
Belinda: goed gevonden onderwerp. Daar kun je natuurlijk altijd vierkant achter staan :D . Ook leuk dat je er niet een standaardportret van hebt gemaakt maar er als fotograaf ook letterlijk achter staat. De foto had nog wat meer aan kracht gewonnen als je je mannen iets meer profiel had gegeven denk ik.
MarcoD750: weer een prima foto die zonder het kader van de opdracht hoog zou scoren bij mij; fijne kleuren, rust, prachtig!
Peter: Binnen het kader van het thema voor mij, maar de foto zegt mij niet zo veel.

Kijk ik alleen naar de foto (los van het thema) dan zou ik gaan voor de foto van jur001, Sled9e of MarcoD750. Maar het thema is voor mij het kader waar de foto in moet passen en dan wordt het Charlie Scene.

Groet, Jos
Meer foto's zien? Klik hier, daar of op www.joswerkhoven.nl
josti

Maandopdrachten
Berichten: 2907


Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Maandfoto 27 - beoordelen foto's

Berichtdoor Mieke53 » zo jan 03 2016 10:43 am

Hoi allemaal,
Voor iedereen veel gezondheid en creativiteit gewenst.
Iedereen die altijd zo trouw meedoet en dit draadje opnieuw tot een succes hebben gemaakt: bedankt!!!
Ik hoop dat jullie in 2016 weer van de partij zijn.

Voor dit draadje gaan we opnieuw Jur001 feliciteren met zijn behaalde winst :clap: .
Jurgen: namens allen gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Mieke53

Forumlid
Berichten: 2385


Locatie: Houten
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee


Terug naar “Maandopdracht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten