Theater Bizar

Onderwerp:

Theater Bizar

Berichtdoor D-M » ma jan 18 2016 9:00 am

1 fotootje van afgelopen zaterdag, met 2 stelletjes naar Theater Bizar in Belgie geweest. Aparte locatie! Inmiddels enorm vervallen, maar we konden het balkon nog op :)

Afbeelding
D-M

Forumlid
Berichten: 60


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Theater Bizar

Berichtdoor ReneG » ma jan 18 2016 10:55 am

Aardige foto. Oh grappig, het is nog steeds toegankelijk? Zit die artiest er ook nog in?
Spul waarmee je foto's maakt...
Gebruikersavatar
ReneG

Clublid
Berichten: 5044


Locatie: Regio Eindhoven
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Theater Bizar

Berichtdoor D-M » ma jan 18 2016 11:05 am

Artiest? Wie bedoel je?

Het café onder het theater is weer open voor publiek. Ik heb de eigenaar opgespoord en gevraagd of we een paar uurtjes mochten shooten. Geen probleem :)
De poppen staan er nog, het is alleen enorm vervallen. De zijkanten zijn zo broos dat we op moesten passen anders zouden we in het café belanden :D hahaha. En het podium is ook niet overal veilig meer. Overal duiven en poep maar we hebben ons toch goed vermaakt.
D-M

Forumlid
Berichten: 60


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Theater Bizar

Berichtdoor ReneG » ma jan 18 2016 12:50 pm

Aha. Vroeger (5 jaar geleden of zo) kon je er tegen betaling bij de eigenaar in (50 euro voor een dag). Dat hij je er zo in liet was geluk (of misschien een nieuwe eigenaar)?

Destijd zat er een kunstenaar/zwerver in, die had er o.a. die poppen staan, maar ook bokshandschoenen en stoelen. En een hele oude projector op de hoek van het podium. Het Café was toen nog niet structureel open en meen ik alleen via de zaal te bereiken. Is het nu ook reguliar toegankelijk?

Die duivenpoep op het podium zat er toen ook al. vele lagen diep. ;) Ik heb er wel leuke herinneringen aan. Hier kun je mijn foto's van destijds zien, het was mijn eerste 'echte' fototrip en de eerste keer waar ik met off-camera flash heb gewerkt: http://www.renevanglabbeek.nl/albums/urbex/theater-bizar/
Spul waarmee je foto's maakt...
Gebruikersavatar
ReneG

Clublid
Berichten: 5044


Locatie: Regio Eindhoven
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Theater Bizar

Berichtdoor D-M » ma jan 18 2016 2:23 pm

O wat grappig! Nee ik denk een nieuwe eigenaar want ik mocht er zo in en het heeft nu een eigen ingang. Niet via het café te benaderen meer. Het café is nu ieder weekend geopend. Toen we boven kwamen was er links wel een inham waar wat oude troep stond (ook die muurschildering met tekst was daar) maar daar zijn we niet geweest. Vooral het balkon, podium en bij de kleine smalle ramen helemaal als je boven komt. Jij had nog meer ramen langs het balkon zie ik hahahaha!
Bijzondere locatie en jammer dat het zo verwaarloosd is, want het heeft er volgens mij echt heel gaaf uitgezien. Hoewel het nu ook echt heel leuk was.
Hele aardige eigenaar ook. Ik zei, we zijn er een uurtje denk ik, liepen we een uur uit. Geen probleem, die man vond het allemaal wel prima.
D-M

Forumlid
Berichten: 60


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Theater Bizar

Berichtdoor D-M » ma jan 18 2016 2:24 pm

O die poppen en oude stoelen staan er nog. En een oud trek-/werktuig maar stond op instorten hahaha. 1 van de oudere stoelen wel gebruikt nadat de poepjes eraf gehaald zijn :P

Afbeelding
D-M

Forumlid
Berichten: 60


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Theater Bizar

Berichtdoor jur001 » di jan 19 2016 2:05 pm

Hoi Hoi,

ik vind de eerste foto wel aardig, hoewel voor mij een beetje te donker (vooral het model). De tweede foto vind ik juist weer te licht in de gezichten, en de pose van vooral het model in de stoel vind ik niet zo geweldig.

Tevens vind ik het jammer dat, als het theater er nog net zo uitziet als op de foto's van Rene, je er zo weinig mee gedaan hebt. Nu weet je alleen door de titel dat het blijkbaar in een theater is gemaakt. Dat is jammer.

gr
Jurgen
Nikon D500 / D700 / Nikkor AF-S 24-120mm f/4G ED VR (FX) / Tokina AT-X Pro SD 12-24mm F4 (IF) DXII / Sigma 100-400mm F5-6.3 DG OS HSM / Nikkor AF-S 35mm f/1.8G DX / Nikkor AF-S 85mm f1.8G FX / Sigma 105mm f/2.8 DG Macro HSM

Flickr: Jurgen
Gebruikersavatar
jur001

Clublid
Berichten: 286


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Theater Bizar

Berichtdoor D-M » di jan 19 2016 4:50 pm

Thanks voor je feedback! Vond het vrij lastig het theater in beeld te brengen icm de modellen. Het licht was erg slecht, heel donker (was ook nog erg bewolkt buiten wat niet hielp). Tips voor een volgende keer?
D-M

Forumlid
Berichten: 60


Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja

Onderwerp:

Re: Theater Bizar

Berichtdoor jur001 » wo jan 20 2016 2:44 pm

Hoi D-M,

ik ben zelf niet op de locatie geweest dus wat dat betreft kan ik je niet direct tips geven. Dat zou ik ook ter plaatse moeten bepalen, maar als ik de foto's van Rene zie verwacht ik meer mogelijkheden.

Wat licht betreft. Dat hangt van je materiaal af. Met de juiste spullen valt er qua licht heel veel te regelen, maar dan moet je het wel allemaal meenemen.

Succes de volgende keer.

gr
Jurgen
Nikon D500 / D700 / Nikkor AF-S 24-120mm f/4G ED VR (FX) / Tokina AT-X Pro SD 12-24mm F4 (IF) DXII / Sigma 100-400mm F5-6.3 DG OS HSM / Nikkor AF-S 35mm f/1.8G DX / Nikkor AF-S 85mm f1.8G FX / Sigma 105mm f/2.8 DG Macro HSM

Flickr: Jurgen
Gebruikersavatar
jur001

Clublid
Berichten: 286


Locatie: Eindhoven
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten