Nu kan je een maand op de bank slapen overwegen, alleen daarna krijg ik nog geen groen licht denk ik

Laat ik maar eerst mijn school afmaken en mijn 5300 eerst goed onder de knie krijgen.
WHat, inderdaad een duidelijk signaal.Ericb schreef:Over prijs kwaliteit verhouding gesproken, prijs incl grip 489 euro hoger dan de body. Een grip voor 489??????
Ik denk dat het deze keer geen originele grip gaat worden, het lijkt er op dat dat de bedoeling van Nikon is.
Zou het? We hebben meer dan 2000 leden. Even tellen hoeveel clubleden zich in deze discussie gestort hebben met dat soort reacties?John Jansen schreef:Ach da's de club hė altijd miereneuken om de centjes
Ergens stopt mijn 'prijs - prestatie gevoel'. En bij dit soort idiote bedragen voor iets supersimpels als een grip is die grens ruim gepasseerd.Frans Heinsbroek schreef:ik zou als je voor een D500 gaat ook een originele grip kopen. Het is een hoop geld, helemaal mee eens maar ik zou er voor kiezen om het dan in 1 x goed te doen.
ok deze discussie, ga maar terug in vorige discussies over nieuw en occ.Patrick schreef:Zou het? We hebben meer dan 2000 leden. Even tellen hoeveel clubleden zich in deze discussie gestort hebben met dat soort reacties?John Jansen schreef:Ach da's de club hė altijd miereneuken om de centjes