Alles met de Fuji x100S op manual focus op 2 tot 5 meter. f/8 1/250 of 1/500 iso auto.
Hier een aantal foto´s.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

gvdnberg schreef:en soms vind ik ze wel wat donker. Maar mooi zeker, hoewel ik nog steeds aan zwart-wit moet wennen.
Met plezier bekeken!!
Zo 1 a 2 keer per jaar ga ik naar een Europese stad voor een fototrip. Heerlijk in m'n uppie. Expo's bekijken, koffie hier, biertje daarFrankie schreef:Gaaf jouw drive om alleen voor zo'n serie naar Madrid te gaan, goed bezig! Sterke beelden (1 2 6 14) wissel je af met voor mijn gevoel wat 'makkelijke' beelden (4 8 9 10). Ook je zwarte stijl / nabewerking zou je wat consequenter kunnen doorvoeren, dan zou je serie nog krachtiger worden in mijn beleving.
Omdat ik kleuren zie, wil ik ook kleuren vastleggen. In mijn gedachten kleuren omzetten naar zwart/wit vind ik erg moeilijk. En als ik iets in zwart/wit zie, probeer ik altijd te bedenken hoe dat in kleur zal zijn. En ook dat is soms moeilijk.JJG schreef:gvdnberg schreef:en soms vind ik ze wel wat donker. Maar mooi zeker, hoewel ik nog steeds aan zwart-wit moet wennen.
Met plezier bekeken!!
Waarom wennen aan zwart/wit ?