D-80's schreef:De D-300's..... nee, moesten we nog maar even niet doen... :mrgreen: :mrgreen:
Eelco & Monique
De D-80's klinkt beter, en spreekt ook nog eens gemakkelijker uit.

Voor dat laatste hebben we andere rubriek Marco!Panthera schreef:Toch wel jammer dat Nikon niet zo slim was om bij de MDD10 het BL-3 mee te leveren. Dan hadden we tenminste gebruik kunnen maken van de D2x accu's. Een gemiste kans.
Weet iemand waar dat klepje te koop is. Nu zit ik nog met die kleine accu's.
Het weer is hier overigens shit zodat de beloofde foto's (D2x, D200 en D300) nog even op zich laten wachten.
Overigens heeft inderdaad iedereen zo zijn eigen reden om nu al zo'n camera aan te schaffen. Ik ben zeker spekkoper. Was eerst altijd tussen de 5000 en de 6000 euro kwijt, en nu maar 2200. Je hoort mij niet zeuren hoor.
Voor de mensen die liever wachten totdat de camera's wat goedkoper worden, heb ik nog wat aanbiedingen: D1 voor 800 euro (is nu dus 5200 goedkoper) of de D1h voor 1250 (ruim 4000 goedkoper) of de Fuji S2 die weg mag voor 1500 in plaats van 2500. Ik hoop veel reacties te mogen ontvangen. Jullie blij met een goedkope camera en ik van mijn oude troep af.
Leeuwarden schreef:Dan moet je lid zijn
(Ik heb gevraagd of ik bij uitzondering mocht adverteren maar de regels zijn duidelijk in dit opzicht. En dat respecteer ik.)