Als ik met mijn D7000 interieur fotografie doe, word ik zelfs met mijn 10mm nog wel eens gedwongen om helemaal tot aan de muur te staan, om mijn shot er goed op te krijgen.
Maar helaas heeft deze camera geen uitklapbaar scherm, en zie ik op deze manier dus niet zo veel.
Weet iemand of er een oplossing is om bijvoorbeeld het beeld van mijn camera op de iPhone of eventueel de iPad te krijgen? Zodat het voor mij mogelijk wordt om deze foto's ook te kunnen maken. Of misschien nog wel een andere oplossing?
Alvast bedankt.
Beeld van camera op iphone?
- justme
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Beeld van camera op iphone?
WU-1a draadloze mobiele adapter
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Volgens de specificaties zou de 'Pixel Expert Wireless Liveview Remote Control Nikon' wel gewoon moeten werken op de D7000.
Fin.
- ATOR
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Zelf gebruik ik op android een gratis app met liveview die werkt via een usb kabel. Lijkt me dat er zoiets ook wel voor iOS is. Je moet toch naast je camera staan om hem goed te richten en voor het maken van de foto gebruik je de self timer of exposure delay mode zodat je uit het beeld kunt lopen.
- ATOR
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
DslrDashboard, ik zag dat er ook een iOS versie van is. Superhandig appje met erg veel mogelijkheden 

- Brutus
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Voor iOS niet gratis (inmiddels voor Android ook niet meer), maar werkt prima icm D7000.
Is een hoop over te vinden op dit forum.
Is een hoop over te vinden op dit forum.
Groet,
Bert
Bert