Miele, er is geen betere
Zondag 31 juli op het historisch festival Panningen.
Geen betere
Onderwerp:
Re: Geen betere
Gaaf ding Ed netjes vastgelegd , tussen zadel en tank zit de uitsparing van de wastrommel denk.
M.v.g René
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
- Highlander
- Berichten: 6485
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Cookie1397
- Berichten: 3985
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Onderwerp:
Re: Geen betere
Oud beestje wat er zo te zien nog netjes oud ziet!
Die ruimte tussen zadel en tank was bedoeld om je schooltas (pukkel) kwijt te kunnen.
Die ruimte tussen zadel en tank was bedoeld om je schooltas (pukkel) kwijt te kunnen.
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
- Johan v. V.
- Berichten: 3815
- Locatie: Amersfoort
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Onderwerp:
Re: Geen betere
Ja ben zeker van goeie komaf Johan ik kon pas na mijn schooltijd een brommer betalen moest hem zelf maar verdienen.
M.v.g René
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
https://www.flickr.com/photos/reneo57/
Onderwerp:
Re: Geen betere
René, hier idem. Ik kon mijn Honda SS50 pas kopen na twee jaar lang 12 uur per week bij de supermarkt gewerkt te hebben. Wel een leuk brommertje die Miele inclusief die stomme alleen in Nederland verplichte trappers en niet te vergeten bijbehorende? waskom en wasrek.
Info uit Wikipedia
Miele produceerde in het verleden ook motorfietsen.
In 1931 ging Miele 74 cc Fichtel & Sachs-motors op de fietsen bouwen. Al snel kwamen er iets zwaardere (98 cc) blokjes en men maakte zelfs heren- en damesmodellen. Na 1945 48 cc volgden bromfietsen en lichte motorfietsen van 98-, 124- en 147 cc, eveneens met Fichtel & Sachs-tweetaktmotoren.
Miele behoorde in de jaren vijftig tot de grootste producenten van lichte motorfietsen in Duitsland. In 1960 werd de productie gestaakt om meer aandacht te kunnen geven aan de bouw van huishoudelijke apparaten zoals stofzuigers, koelkasten en wasmachines.
Info uit Wikipedia
Miele produceerde in het verleden ook motorfietsen.
In 1931 ging Miele 74 cc Fichtel & Sachs-motors op de fietsen bouwen. Al snel kwamen er iets zwaardere (98 cc) blokjes en men maakte zelfs heren- en damesmodellen. Na 1945 48 cc volgden bromfietsen en lichte motorfietsen van 98-, 124- en 147 cc, eveneens met Fichtel & Sachs-tweetaktmotoren.
Miele behoorde in de jaren vijftig tot de grootste producenten van lichte motorfietsen in Duitsland. In 1960 werd de productie gestaakt om meer aandacht te kunnen geven aan de bouw van huishoudelijke apparaten zoals stofzuigers, koelkasten en wasmachines.
Onderwerp:
Re: Geen betere
Ook ik heb m'n brommertje zelf moeten verdienen. Iedere zaterdag een aantal hallen in flatgebouwen schoonmaken. Uiteindelijk kon ik een tweede handsje op de kop tikken. Daar was je toen nog apetrots op!
Vriendelijke groet,
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
Johan van Veelen
Wat Nikon- en ander spul om plaatjes mee te schieten.
- Johan v. V.
- Berichten: 3815
- Locatie: Amersfoort
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Onderwerp:
Re: Geen betere
Wat een leuk ding.
Mijn broer was 10 jaar ouder en een brommerfanaat die zelfs van verschillende kapotte brommers een werkende maakte. Ik heb erg veel rondgecrosst op die dingen maar toen ik eenmaal 16 was vond ik het veel leuker om die 10km naar school te fietsen
Mijn broer was 10 jaar ouder en een brommerfanaat die zelfs van verschillende kapotte brommers een werkende maakte. Ik heb erg veel rondgecrosst op die dingen maar toen ik eenmaal 16 was vond ik het veel leuker om die 10km naar school te fietsen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten