Productfoto's schieten
Jij hebt altijd mooie teksten voor mij verzorgd, uit die witte Agfa ontwikkel machine, waar de zwarte cassettes werden voorzien van een stukje "papier" en geplakt werden met zilver tape. Leuke tijd :mrgreen:emdeklerk schreef:Da's nou het verschil tussen een pro en een prosumer...
(Ik kan het ook niet hoor...)
E.M. de Klerk
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
He, wat gaat het er hier toch soms gezellig aan toe...evertfoto schreef:Fotografen fotograferen met fotolampen, bouwvakkers bouwen mbv bouwlampen.![]()
Maar even serieus. Steek je energie (en geld) in een opleiding en laat het voorlopig over aan iemand die er verstand van heeft.

Waarom nou niet gewoon wat tips geven of zo.
Als je goed had gelezen had je gezien dat die zijn gegeven..PatrickP schreef:He, wat gaat het er hier toch soms gezellig aan toe...evertfoto schreef:Fotografen fotograferen met fotolampen, bouwvakkers bouwen mbv bouwlampen.![]()
Maar even serieus. Steek je energie (en geld) in een opleiding en laat het voorlopig over aan iemand die er verstand van heeft.![]()
![]()
![]()
Waarom nou niet gewoon wat tips geven of zo.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Je hebt gelijk Mike, ik was wat kort door de bocht. Ik had de voorgeschiedenis niet uitgebreid genoeg gelezen. Sorry Evert.mikemix schreef:Als je goed had gelezen had je gezien dat die zijn gegeven..

Zo zie je ook direct dat je moet oppassen met de toon van berichtjes. Als iemand de context mist, en dat deed ik hier, dan trekt iemand zo de verkeerde conclusies.