Groetjes George
Tamron AF 17-50/2.8 XR Di II .........
-
George Fennes
- Clublid

- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- nikonvos
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *
Nou George, hij is er, de Tamron. Ben maar op jou advies afgegaan en heb 'm aangeschaft. Vanavond een fotoshoot gedaan in de kerk in Zwijndrecht van een Urker koor en dat zag er op schermpje al flitsend uit!
'T is nu te laat om ze te bekijken dus dat komt nog wel,maar ik ben nu al overtuigd van de beeldkwaliteit.
Gr. Wim
'T is nu te laat om ze te bekijken dus dat komt nog wel,maar ik ben nu al overtuigd van de beeldkwaliteit.
Gr. Wim
D80
-
Pindar01
George, ze mogen je wel meenemen in de winstdeling van Tamron aan het eind van het jaarNIKONVOS schreef:Nou George, hij is er, de Tamron. Ben maar op jou advies afgegaan en heb 'm aangeschaft. Vanavond een fotoshoot gedaan in de kerk in Zwijndrecht van een Urker koor en dat zag er op schermpje al flitsend uit!
Gr. Wim
Groet; michel
-
Bob42
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Lijkt me een aardige lens.
Tom Hogan zegt erover: "If you're in the middle of this lens' focal range most of the time, and at mid-range apertures, there's very little to complain about".
Oftewel: als je meestal op 28 mm en diafragma 8 of daaromtrent zit, dan is het best goed. Maar dan kun je evengoed een 28mm kopen??
Tom Hogan zegt erover: "If you're in the middle of this lens' focal range most of the time, and at mid-range apertures, there's very little to complain about".
Oftewel: als je meestal op 28 mm en diafragma 8 of daaromtrent zit, dan is het best goed. Maar dan kun je evengoed een 28mm kopen??