Btw vrije dagen Mediamarkt

Plaats hier je tips over komende evenementen die interessant kunnen zijn om te fotograferen. Zet de periode/datum en plaats in je onderwerptitel.

Onderwerp:

Re: Btw vrije dagen Mediamarkt

Berichtdoor Patrick » zo jan 08 2017 7:43 pm

Elk jaar dezelfde reactie van mensen die verkondigen dat je ergens ingetrapt bent... terwijl ik in het verleden zaken nieuw gekocht heb waar ik bij tweedehands verkoop niet eens op af hoefde te schrijven!
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26812


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Btw vrije dagen Mediamarkt

Berichtdoor Ericb » zo jan 08 2017 7:57 pm

Dat zaken 2e hands evenveel of zelfs meer opbrengen dan je bij de Mediamarkt betaald hebt heb je waarschijnlijk vooral te danken aan het feit dat de prijzen door Nikon verhoogd zijn.
Het voordeel was nog groter geweest als de actie uitgevoerd zou zijn op basis van de reguliere bruto prijs bij de Mediamarkt :-)

En voor alle duidelijkheid, ik zeg niet dat men er intrapt, dat moet iedereen voor zichzelf beoordelen.
Ik constateer alleen dat het voordeel van de actie minder is dan je op basis van de reguliere verkoopprijzen zou mogen verwachten en de Mediamarkt zich daar heel goed van bewust is.
Afgaande op de rijen wachtenden bij de kassa'a in deze actieweek zijn een hele hoop mensen heel blij met de actie.
Nikon Z8, Z6 en wat lenzen en een hoop andere zooi.
Ericb

Clublid
Berichten: 799


Locatie: Nieuwegein
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Btw vrije dagen Mediamarkt

Berichtdoor Patrick » zo jan 08 2017 8:00 pm

Ik ben echt heel goed met cijfertjes hoor. Ik heb veel geld uitgespaard. Zoals gezegd, vooral in Amsterdam ZO omdat ik daar lang in de buurt gewerkt heb.
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon D700 + Z6, Fujifilm X spullen en een point-and-shoot camera
Gebruikersavatar
Patrick

Clublid
Berichten: 26812


Locatie: Velserbroek
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Btw vrije dagen Mediamarkt

Berichtdoor w.wind » zo jan 08 2017 9:29 pm

Bij deze alleen ter info
Met vriendelijke groeten,
Wim van der Wind


Mooi spul van Nikon
Gebruikersavatar
w.wind

Moderator
Berichten: 1676


Locatie: Stolwijk
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja


Terug naar “Komende evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten