Aankoop

Discussies over onderwerpen die niet passen in een van de andere secties

Onderwerp:

Aankoop

Berichtdoor jacobus » zo mar 26 2017 10:25 am

Ik ben op zoek naar een nieuwe "bij" camera en ik wil een Panasonic TZ100 kopen. Nu ben ik aan het zoeken gegaan en zie dat alle foto zaken dezelfde prijs hanteren nl € 588,- Zijn dat prijsafspraken die ze maken want het maakt dus geen donder meer uit waar je hem koopt. In het verleden kon je nog wel een bij een andere zaak scoren maar dat is volgens mij niet meer mogelijk. Ik vind het raar :oops: :oops:

Marcel
Sony RX100 Mark4
Gebruikersavatar
jacobus

Forumlid
Berichten: 511


Locatie: Delft
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Aankoop

Berichtdoor gijs sandberg » zo mar 26 2017 11:24 am

Marcel,
re: raar.
Het komt vaker voor en is op dit forum al erder besproken (niet specifiek over het genoemde merk/type).
Groeten, Gijs
Overigens ben ik van mening dat G-lenzen verboden moeten worden. (vrij naar Cato de oudere)
Gebruikersavatar
gijs sandberg

Clublid
Berichten: 6816


Locatie: Zuid Holland
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Aankoop

Berichtdoor Vincent » zo mar 26 2017 11:46 am

Via een van de partner winkels van de Nikon Club Nederland kun je een mooie korting krijgen op deze (en andere camera's) als je lid bent. Ben je nog geen lid dan kun je dit op die manier 'gratis' een lidmaatschap bemachtigen. Prima actie dus! :mryellow:
The End… or is it?
Vincent

Clublid
Berichten: 4521


Locatie: Ellecom
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Onderwerp:

Re: Aankoop

Berichtdoor Ger74 » za apr 01 2017 8:52 pm

http://asia.nikkei.com/Business/Compani ... its-falter

Moet je er wel snel bij zijn, mocht je nog zo'n camera willen kopen. Straks kan het niet meer.
D750, 85mm 1.8G.
Tamron SP 45mm, Tamron SP 15-30mm, Tokina 100mm 2.8 macro.
Ger74

Forumlid
Berichten: 34


Locatie: Beemster
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Nee

Onderwerp:

Re: Aankoop

Berichtdoor gisela » ma apr 03 2017 1:37 am

Zelf doe ik mijn a6000 systeemcamera nooit meer weg ,ik zet er al mijn Nikon objektieven op , middels adapter ,ook de veel oudere 60jaar Meyer optik ,Carl Zeiss ,Jupiter Helios en nog veel meer van die oude juweeltjes ,dit is in combinatie met Nikon een hele goeie match ,mede hierdoor zijn de oude nikons ook zo duur geworden en stijgen de prijzen nog steeds .
Ik ben niet bang om langzaam voorwaarts te gaan,maar alleen bang om stil te staan.
Gisela.
Gebruikersavatar
gisela

Forumlid
Berichten: 277




Terug naar “Overige discussies”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten